خبر فوری

 
حمله تحریک طالبان پاکستان به ایست بازرسی پلیس در دیره اسماعیل خان
کد خبر :376749343

16:46 1399/12/05


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, ایست بازرسی, پاکستان, پلیس, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حمله, حمله به ایست بازرسی, خیبر پختون خوا, محمد خراسانی,

تحریک طالبان پاکستان یک ایست بازرسی پلیس در دیره اسماعیل خان و نزدیک مسلم بازار را با نارنجک دستی مورد حمله قرار دادند که در نتیجه این حمله یک نیرو پلیس جان باخت و چهار نیروی پلیس نیز زخمی شدند.


 

 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | یکشنبه شب در محدوده کلانتری منطقه دیره اسماعیل خان یک ایست بازرسی پلیس مورده حمله قرار گرفت.

در این حمله که در بازار مسلم دیره اسماعیل خان صورت گرفت از نارنجک دستی نیز استفاده شد و پس از حمله پلیس های داخل ایست بازرسی که با شنیدن صدای انفجار به بیرون آمده بودند مورد تیراندازی نیز قرار گرفتند.

در این حادثه یک نیروی پلیس جان باخت و چهار تن نیز زخمی شدند. محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان پس از ساعاتی مسئولیت انجام این حمله را قبول کرد.

لازم به ذکر که چند روز گذشته نیز یک نیروی پلیس در منطقه بنو ایالت خیبر پختون خوا نیز به ضرب گلوله جان باخته بود. در چند ماه گذشته، تحریک طالبان پاکستان در مناطق قبیله ای فعالیت هایی داشته است اما اکنون فعالیت های طالبان پاکستان در مناطقی که تحت کنترل پلیس میباشند نیز شروع شده است.

ارسال نظر

 
1