خبر فوری

 
 
حمله به گردان ارتش پاکستان، در بلوچستان
کد خبر :1111538833

17:13 1399/02/04


برچسب ها : ارتش آزادی خواه بلوچستان, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, بلوچستان,

در منطقه مند بلوچستان افراد مسلح ناشناس ماشین های ارتش پاکستان را هدف قرار دادند. مهاجمان از مخفی گاه های خود با سلاح های مختلف، ارتش پاکستان را به رگبار بستند که در نتیجه آن ضرر جانی و مالی به ارتش وارد آمد.


لوچستان: به گزارش راز نیوز| در منطقه مند بلوچستان افراد مسلح ناشناس ماشین های ارتش پاکستان را هدف قرار دادند.
مهاجمان از مخفی گاه های خود با سلاح های مختلف، ارتش پاکستان را به رگبار بستند  که در نتیجه آن ضرر جانی و مالی به ارتش وارد آمد.
مقامات منطقه بیانیه ای برای تصدیق یا تکذیب این خبر صادر نکرده اند اما به گفته منابع محلی، بالگرد هایی در این منطقه مشاهده شدند.
افراد های مهم وابسته به دولت از جمله ارتش پاکستان علاوه بر منطقه کیچ بلوچستان در دیگر مناطق بلوچستان نیز هدف قرار گرفته میشوند که مسئولیت اکثر این حملات را گروه های مسلح آزادی خواه بلوچستان قبول میکنند.
در منطقه ی کیچ بلوچستان دو ماه قبل، تعداد گسترده ای از افراد مسلح ناشناس، به اردو گاه ارتش پاکستان حمله کرده و آنجا را تحت اختیار خود در آورده و اردوگاه را به آتش کشیدند و تمام سلاح ارتش را ازآن خود کردند.
چهار تن از عضو گروه آزادی خواهان مسلح بلوچ مسئولیت حمله در منطقه دشت را قبول کردند و سخنگوی این گروه گفت که در این حمله 16 سرباز ارتش پاکستان کشته شدند که بخشی از "عملیات آسریچ" بوده است.
تاکنون مسئولیت حمله در منطقه مند بلوچستان را هیچ‌ گروهی بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1