خبر فوری

 
 
حمله به نیروهای گروه تروریستی حزب الاحرار
کد خبر :2035728023

18:32 1398/04/18


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, حزب الاحرار, داعش, لشکر طیبه,

صبح امروز تعدادی از نیروهای گروه تروریستی حزب الاحرار در منطقه مهمند ایجنسی در نزدیکی مرز مشترک پاکستان_افغانستان توسط بمب های کارگذاری شده هدف حمله قرار گرفتند که درنتیجه این حمله سه تن از عناصر تروریستی با نام های قاری یاسین، قاری نواز و فضل حق هلاک و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.


خيبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز، صبح امروز تعدادی از نیروهای گروه تروریستی حزب الاحرار در منطقه مهمند ایجنسی در نزدیکی مرز مشترک پاکستان_افغانستان توسط بمب های کارگذاری شده هدف حمله قرار گرفتند که درنتیجه این حمله سه تن از عناصر تروریستی با نام های قاری یاسین، قاری نواز و فضل حق هلاک و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.
قاری یاسین یکی از ساکنان باجور ایجنسی و اعضای سابق گروه تروریستی داعش بود که پس از خروج از آن وارد گروه تروریستی حزب الاحرار شد.
نفر دوم قاری نواز معروف به نماز از اهالی باجور ایجنسی و برادر کوچک پرویز فرمانده معروف منطقه تحصیل ناوگی از باجور ایجنسی است، فرمانده پرویز در عملیات نیروهای امنیتی در سال 2009 هلاک شد و پس از آن دو برادر دیگر وی در سال 2007 درپی عملیات آمریکا و دیگری در عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان علیه لال مسجد هلاک شدند. پس از آن تمامی اهل خانواده وی عضو گروه های تروریستی شدند.
نفر سوم فضل حق از اهالی تحصیل انبار از مهمند ایجنسی است که یکی از برادران وی در خیبر ایجنسی هلاک شده است.
یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی حزب الاحرار به شرط عدم افشای هویت در مصاحبه خبری گفت: از چند روز گذشته پیام هایی مبنی بر حمله احتمالی گروه های تروریستی داعش و لشکر طیبه به دستمان رسید، دو حمله این گروه ها را پس از ماه رمضان خنثی نیز کردیم که درپی آن یکی از افراد گروه تروریستی داعش به نام احمد جان با مین های گروه خود هلاک شد.

قابل ذکر است درگیری میان گروه های تروریستی حزب الاحرار و لشکر طیبه خبری جدید نیست، اما این نخستین مرتبه ای است که گروه تروریستی داعش توانسته است حمله ای علیه حزب الاحرار انجام دهد. هرچند که گروه تروریستی حزب الاحرار تاکنون بیانیه ای صادر نکرده است، اما قبل از این نیز چنین وقایعی صورت گرفته اند و گروه های تروریستی هیچ گاه خبرهای داخلی را منتشر نمی‌کنند.

ارسال نظر

 
1