خبر فوری

 
 
حمله به شعبه اخذ رای انتخابات شهرداری در شهرستان کیچ توسط بی ال اف
کد خبر :1396815090

16:07 1401/03/08


برچسب ها : BLF, انتخابات شهرداری, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, گهرام بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان (BLF) در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی و کارکنان شعبه اخذ رای انتخابات محلی در منطقه کلاهو بخش تمپ را بر عهده گرفت.


 

 بلوچستان: به گزارش راز نیوز | گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان (BLF) در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی و کارکنان شعبه اخذ رای شهرداری در منطقه کلاهو بخش تمپ را بر عهده گرفت و گفت: شبه نظامیان ما نیروهای امنیتی و کارکنان مستقر در شعبه اخذ رای شهرداری در منطقه کلاهو بخش تمپ شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را با سلاح های سبک مورد هدف قار دادند.

وی افزود: در این حمله هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشد و این عملیات صرفا جهت هشدار به مردم بلوچ انجام گرفت تا در سیاست های دولتی پاکستان شریک نشوند و از تداوم اشغال سرزمین بلوچستان خودداری کنند.

گهرام بلوچ در پایان خاطر نشان کرد: در سرزمین بلوچستان چه انتخابات شهرداری باشد و چه انتخابات پارلمانی، همه اینها بخشی از تلاش های استعماری دولت پاکستان و ارتش آن برای تداوم اشغال بلوچستان است و مردم بلوچ باید با توجه به فداکاری های بزرگ هم وطنان خود، مفقودین و زندانی های بی گناه در پاکستان، انتخابات های محلی و پارلمانی را تحریم کنند.

ارسال نظر

 
1