خبر فوری

 
 
حمله به سربازان ارتش پاکستان در مناطق مختلف خیبر پختون خوا توسط گروه تروریستی تی تی پی
کد خبر :676707883

18:00 1401/10/29


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, خیبر ایجنسی, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, شهرستان تانک, عناصر تروریستی, محمد خراسانی, وزیرستان شمالی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق شمالی وزیرستان، تانک و خیبر ایجنسی را بر عهده گرفت.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق شمالی وزیرستان، تانک و خیبر ایجنسی را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات، عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان یک سرباز ارتش را در بخش میرعلی شهرستان وزیرستان شمالی به قتل رساندند.

همچنین آنها در علملیات دیگری سربازان ارتش را در منطقه ذکر خیل بخش گریوم شهرستان وزیرستان شمالی مورد هدف قرار دادند که در نتیحه ان 2 سرباز کشته و یک سرباز موفق به فرار گردید.

محمد خراسانی افزود: ارتش پاکستان روز گذشته 28 دی ماه (18 ژانویه) به روستایی در منطقه عمر اده شهرستان تانک ایالت خیبر پختون خوا یورش برد و پس هدف قرار دادن اهالی منطقه یک حوزه علمیه را نیز به آتش کشید که در همین حال، تروریست های تحریک طالبان در پاسخ به این حمله، یک سرباز ارتش را به قتل رساندند.

از سوی دیگر، عناصر تروریستی با حمله به ایست بازررسی ارتش پاکستان توسط نارنجک دستی در منطقه اندو دند بخش باره شهرستان خیبر ایجنسی، خسارات بسیاری به ارتش پاکستان وارد آوردند.

ارسال نظر

 
1