خبر فوری

 
 
حمله به ارتش پاکستان در پنجگور / پیدا شدن دو جسد از کویته
کد خبر :1164556119

16:54 1397/10/17


برچسب ها : بلوچستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان,

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان گهرام بلوچ طی برقراری تماس تلفنی از طریق تلفن ماهواره ای در گفت و گو با رسانه ها ابراز داشت، نیروهای شبه نظامی این جبهه روز گذشته با قرار دادن موتورسیکلت حاوی بمب کنترل از راه دور در مسیر عبوری کاروان نظامیان ارتش پاکستان ، کاروان را هدف قرار دادند.


 

به گزارش راز نیوز ، سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان گهرام بلوچ طی برقراری تماس تلفنی از طریق تلفن ماهواره ای در گفت و گو با رسانه ها ابراز داشت، نیروهای شبه نظامی این جبهه روز گذشته با قرار دادن موتورسیکلت حاوی بمب کنترل از راه دور در مسیر عبوری کاروان نظامیان ارتش پاکستان ، کاروان را هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد، با قرار دادن دو عدد موتورسیکلت حامل بمب کنترل از راه دور در منطقه چتکان شهر پنجگور، سه ماشین نیروهای ارتش و یکی از ماشین های نیروهای اطلاعاتی را هدف قرار دادیم.

سخنگوی جبهه آزادی بخش اذعان داشت که یکی از ماشین های ارتش به طور کامل منهدم شد، درحالی‌که 5 تن از نظامیان نیز جان باخته و 2 تن دیگر به شدت زخمی شدند، از طرفی ماشین نیروهای اطلاعاتی نیز دچار خسارت های جزئی شد.

گهرام بلوچ در پایان بیانیه خود با اشاره به این موضوع که چنین حملاتی تا آزادی کامل ایالت بلوچستان ادامه خواهند داشت تصریح کرد که، همچون گذشته، اکنون نیز از مردم خواستار آن هستیم تا از کاروان ها، تجهیزات ارتش، نیروهای ارتش و افراد مخبری که برای ارتش کار می کنند، برای حفاظت از جان خود دور بمانند، زیرا هرآن ممکن‌ است‌ که‌ نیروهای ما نظامیان ارتش را هدف حملات خود قرار دهند.
شبه نظامیان ما در هر زمانی با آمادگی کامل، امکان دارد در هر مکانی به نیروهای ارتش پاکستان حمله بکنند.

از طرفی خبرها حاکی از آن است که دو جسد در نزدیکی بزرگراه شرقی شهر کویته پیدا شده اند . اجساد را برای کالبد شکافی به بیمارستان شهر کویته منتقل کرده اند.

ارسال نظر

 
1