خبر فوری

 
 
حمله انفجاری به یک کامیون در کراچی باعث جانباختن 12 نفر شد
کد خبر :395723033

13:17 1400/05/24


برچسب ها : انفجار, انفجار نارنجک دستی, شهرک بلدیه, کراچی,

درپی انفجار بمب دستی در یک کامیون حوالی منطقه شهرک بلدیه کراچی، 12 نفر از جمله 6 زن و 4 کودک از یک خانواده جان خود را از دست دادند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| درپی انفجار بمب دستی در یک کامیون حوالی منطقه شهرک بلدیه کراچی، 12 نفر از جمله 6 زن و 4 کودک از یک خانواده جان خود را از دست دادند.

نیروهای امنیتی و پلیس پس از این حادثه با حضور در محل، ضمن محاصره منطقه، عملیات جستجو و تحقیقات را آغاز کردند.

به گفته منابع خبری پاکستان، یکی از افسران به شرط عدم افشای هویتش بیان داشت که این حمله اقدامی تروریستی است. وی افزود: متخصصان نیز این امر را تایید کرده اند، تیم خنثی سازی بمب از محل انفجار یک اهرم متعلق به بمب RG-1 ساخت روسیه کشف کرده است.

این مقام عالی رتبه در ادامه اظهاراتش با اشاره به این که ما از تمامی جهت ها و جوانب در حال بررسی این حادثه هستیم، گفت: این تحقیقات و بررسی ها برای این است تا متوجه شویم که آیا افراد دست اندر کار در این حادثه با گروه افراط گرا یا فرقه گرا ارتباط دارند یا نه؟ دایره مبارزه با تروریسم و پلیس به صورت مشترک در حال کار بر این مولفه هستند.

از طرفی عمران یعقوب رئیس پلیس کراچی گفت که از این جهت که آیا این حادثه در اثر خصومت شخصی بوده است نیز درحال تحقیقات هستیم، زیرا تمامی قربانیان از یک خانواده ساکن سوات هستند.

شایان ذکر است فدا حسین نوری سرپرست ارشد پلیس منطقه کیماری پیش از این گزارش ها، حادثه را انفجار سیلندر گاز کامیون عنوان کرده بود.

ارسال نظر

 
1