خبر فوری

 
 
حمله انفجاری به یک شرکت راه سازی در بلوچستان
کد خبر :1470318156

17:20 1399/08/03


برچسب ها : انفجار بمب, حمله, شبه نظامیان بلوچ, شرکت عمرانی,

طی انفجار بمب نصب شده در مسیر درحال ساخت نوتال تا گندواره از توابع جهل مگسی، یکی از خودروهای شرکت راه سازی هدف قرار گرفت. تکمیلی: گروه مسلح بلوچ موسوم به گارد جمهور خواه بلوچ مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| طی انفجار بمب نصب شده در مسیر درحال ساخت نوتال تا گندواره از توابع جهل مگسی، یکی از خودروهای شرکت راه سازی هدف قرار گرفت. تاکنون هیچگونه اطلاعاتی از خسارت جانی به دست نرسیده است. پس از این انفجار، نیروهای امنیتی با تعداد بالایی در منطقه حاضر شده و عملیات جستجو و تحقیقات را آغاز کردند. هرچند تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما پیش از این، گروه های مسلح آزادی طلب بلوچ چنین شرکت هایی را به جرم همکاری با ارتش پاکستان و ساخت مسیر جهت غارت اموال سرزمین بلوچ، هدف حملات خود قرار داده اند.

 

تکمیلی:

دوستین بلوچ سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت این حمله، تصریح داشت که شبه نظامیان یکی از خودروهای شرکت راه سازی را در منطقه توتال تا گندواره توسط بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن جزئی راننده و واردن آمدن خسارت به خودرو شد. وی افزود: سعی ما همواره دوری از وارد آوردن خسارت به مردم محلی است، اما در صورتی که مردم از همکاری با FWO اجتناب نورزند، باید آماده حملات باشند. مقاومت ما تا آزادی بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1