خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح ناشناس به کاروان خودروهای شرکت استخراج نفت و گاز در بلوچستان
کد خبر :1419398280

16:25 1399/02/30


برچسب ها : ارتش پاکستان, استخراج نفت و گاز, بولان, شرکت نفت و گاز,

افراد مسلح ناشناس کاروان خودروهای شرکت استخراج نفت و گاز را حوالی منطقه پیر غیب از توابع استان بولان ایالت بلوچستان به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس کاروان خودروهای شرکت استخراج نفت و گاز را حوالی منطقه پیر غیب از توابع استان بولان ایالت بلوچستان به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، زمانی که نیروهای امنیتی پاکستان با خروج از اردوگاه در حال انتقال مهندسان و کارمندان شرکت استخراج نفت جهت بازدید از منطقه بودند افراد مسلح ناشناس که از پیش در مسیر آنان مخفی شده بودند، کاروان خودروهای مذکور را ابتدا به وسیله بمب کنترل از راه دور و سپس به وسیله راکت و دیگر سلاح های سنگین هدف قرار دادند که در اثر آن یک خودروی متعلق به ارتش پاکستان به صورت کامل منهدم گردید.

ارتش متحد بلوچ(UBA) با انتشار بیانیه مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت.

مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ(UBA) در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان ما نیروهای امنیتی ارتش پاکستان که ماموریت حفاظت از اعضای شرکت استخراج نفت و گاز را بر عهده داشتند را هدف قرار دادند که در نتیجه یک خودروی ارتش به صورت کامل منهدم گردید.

وی افزود: در جریان این حمله فدائیان ارتش متحد بلوچ(UBA) تعداد زیادی از نیروهای امنیتی به همراه مهندسان شرکت استخراج نفت و گاز به هلاکت رسیدند.

مرید بلوچ با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله به تمامی شرکت های خارجی هشدار داد به حضور خود در بلوچستان و سرمایه گذاری در بخش های مختلف پایان دهند.

ارسال نظر

 
1