خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح ناشناس به پاسگاه ارتش پاکستان در پنجگور
کد خبر :895924435

11:48 1399/03/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاسگاہ, پنجگور, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

افراد مسلح ناشناس یک پاسگاه متعلق به ارتش پاکستان در منطقه پروم را هدف حمله قرار دادند که گفته می شود شماری از نظامیان ارتش پاکستان در این حمله جان باختند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس یک پاسگاه متعلق به ارتش پاکستان در منطقه پروم را هدف حمله قرار دادند که گفته می شود شماری از نظامیان ارتش پاکستان در این حمله جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع محلی، افراد مسلح ناشناس یک مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان را حوالی «کلگ کور» واقع در منطقه پروم از توابع استان پنجگور ایالت بلوچستان را به وسیله سلاح های سنگین و خودکار مورد حمله قرار دادند.

گزارشات دریافتی از سوی منابع آگاه، حاکی از جان باختن شمار قابل توجهی از نظامیان ارتش پاکستان در جریان حمله است، تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

تکمیلی:

جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در این بیانیه اظهار داشت: «فدائیان ما یک اردوگاه ارتش پاکستان در کله کور واقع در منطقه پروم از توابع استان پنجگور را به وسیله سلاح های سنگین و خودکار هدف قرار دادند، در جریان این حمله 6 نظامی ارتش پاکستان به هلاکت رسیده و سه تن دیگر نیز زخمی شدند».

وی در پایان تاکید کرد حملات ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1