خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح ناشناس به مرکز نیروهای پلیس در منطقه لورالائی پاکستان
کد خبر :222477603

12:35 1398/04/05


برچسب ها : بلوچستان, پلیس, لورالائی,

افراد مسلح ناشناس یک مرکز پلیس در شهر لورالائی ایالت بلوچستان پاکستان را هدف قرار دادند که در اثر آن یک نیروی پلیس جان باخت.


 

کویته: به گزارش راز نیوز افراد مسلح ناشناس یک مرکز پلیس در شهر لورالائی ایالت بلوچستان پاکستان را هدف قرار دادند که در اثر آن یک نیروی پلیس جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه افراد مسلح ناشناس به یک مرکز پلیس در شهر لورالائی واقع در ایالت بلوچستان پاکستان حمله نمودند که این حمله با واکنش نیروهای پلیس منجر به درگیری میان دو طرف شد که در نتیجه آن سه تن از مهاجمان کشته شدند.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام نمود سه مهاجم انتحاری حوالی ساعت سه بامداد امروز قصد و هدف قرار دادن مرکز پلیس را داشتند اما بلافاصله پس از ورود به مرکز پلیس توسط نیروهای این مرکز به هلاکت رسیدند.

طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان یکی از مهاجمین انتحاری در مقابل درب ورودی به هلاکت رسید دو تن دیگر از مهاجمان انتحاری نیز در داخل ساختمان مرکز پلیس به هلاکت رسیدند.

بر اساس اعلام مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان در جریان درگیری میان دو طرف یکی از نیروهای پلیس به نام الله نواز جان باخت و دو تن دیگر از نیروهای پلیس نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر جواد طارق افسر منطقه پلیس در این باره خبر داده است نیروهای این مرکز در حال برگزاری آزمون ورودی نیروهای جدید پلیس بودند که سه تن از افراد مسلح به این مرکز حمله نمودند.

وی افزود این مهاجمین انتحاری قصد ورود به مرکز پلیس را داشتند که پس از ممانعت نیروهای حفاظتی اقدام به تیراندازی کردند.

نیروهای امنیتی ‏ اف سی و دیگر نهادهای امنیتی بلافاصله پس از این حمله در محل حادثه حضور یافتند و منطقه را به محاصره خود در آوردند.

لازم به ذکر است  گروه های آزادی خواه بلوچ  تاکنون بارها  نیروهای امنیتی اعم از پلیس و ارتش را در نقاط مختلف ایالت بلوچستان هدف قرار داده اند اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است

محمد خراسانی سخنگوی جنبش طالبان پاکستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1