خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح در استان پنجگور بلوچستان پاکستان
کد خبر :1135954728

20:10 1398/01/27


برچسب ها : افراد مسلح, بلوچستان, پاکستان, پنجگور,

افراد مسلح امروز(سه شنبه) به مخبر نیروهای امنیتی در منطقه وشبود استان پنجگور بلوچستان پاکستان حمله کردند.


 

به گزارش راز نیوز، افراد مسلح امروز(سه شنبه) به مخبر نیروهای امنیتی در منطقه وشبود استان پنجگور بلوچستان پاکستان حمله کردند. طبق اطلاعات به دست آمده در حمله افراد مسلح 2 تن جان خود را از دست دادند. به گفته منابع محلی مهر الله مهرو به عنوان مخبر نیروهای امنیتی در منطقه مشهور بود که در این حمله جان خود را از دست داد.

افراد مسلح پس از حمله سلاح های موجود در محل حادثه را به غنیمت بردند.

لازم به ذکر است پیش از بارهای توسط گروهای آزادی خواه بلوچ به مخبر های نیروهای امنیتی حمله شده است اما تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

 

خبر تکمیلی:

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است. شبه نظامیان ارتش جمهوری خواه بلوچ روز گذشته (دوشنبه) در منطقه وشبود استان پنجگور به مهر الله مهرو حمله کردند که پس از آن مهر الله مهرو به منزل همسایه فرار کرد و زنان را به عنوان سپر برای حفظ جان خود استفاده کرد و توانست جان سالم به در ببرد. شبه نظامیان بلوچ تقدس منزل را نگه داشتند اما در این حمله 2 تن از دستیاران وی با نام های ناصر فرزند محبوب اهل وشبود استان پنجگور و مالک اهل مشکی جان خود را از دست دادند و شبه نظامیان سلاح های این افراد را به همراه خود بردند.

بیبگر بلوچ به تمام مخبر های نیروهای امنیتی هشدار داد که از این کار خود دست بر دارند در غیر این صورت مورد حمله شبه نظامیان بلوچ خواهند گرفت.

وی در آخر تاکید کرد این حملات تا آزادی بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1