خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح به نیروهای امنیتی پاکستان در استان هرنائی بلوچستان
کد خبر :1838239328

18:01 1399/02/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, بلوچستان, گروه های آزادی خواه بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, هرنائی,

افراد مسلح ناشناس نیروهای امنیتی پاکستان را در کوست واقع در منطقه کوهستانی «شاهرگ» هرنایی هدف قرار دادند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس نیروهای امنیتی پاکستان را در کوست واقع در منطقه کوهستانی «شاهرگ» هرنایی هدف قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، زمانی که نیروهای امنیتی پاکستان سعی داشتند با محاصره منطقه روند بازرسی از خودروهای عبوری را آغاز کنند، توسط افراد مسلح ناشناس هدف حمله قرار گرفتند.

گفته می شود افراد مسلح بلافاصله پس از این حمله پا به فرار از منطقه گذاشتند و در جریان این حمله خسارت سنگینی به نیروهای امنیتی وارد آمده است.

لازم به ذکر است نیروهای امنیتی ارتش پاکستان نیز روز گذشته در منطقه مشدری شاهرگ عملیات نظامی را انجام دادند، در این عملیات بالگردهای نظامی نیز اقدام به گلوله باران مناطق مختلف نمودند.

تاکنون هیچ اطلاعی از بازداشت شهروندان بلوچ و یا تلفات مالی و جانی گزارش نشده است و منابع رسمی ارتش پاکستان نیز هیچگونه بیانیه ای در این باره صادر نکرده اند.

تکمیلی:

ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ نیروهای ارتش پاکستان زمانی که تلاش داشتند با مستقر شدن در یکی از جاده های اصلی شاهرگ مرکز ایست و بازرسی ایجاد نمایند را هدف قرار دادند که در اثر آن 2 نیروی امنیتی پاکستان جان باخته و 1 تن دیگر نیز زخمی شد.

ارسال نظر

 
1