خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح به نیروهای امنیتی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :868172222

15:26 1398/05/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, پنجگور, نیروهای امنیتی پاکستان, کیچ,

افراد مسلح ناشناس نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در نقاط مختلف ایالت بلوچستان را هدف حملات خود قرار دارند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز افراد مسلح ناشناس نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در نقاط مختلف ایالت بلوچستان را هدف حملات خود قرار دارند.

بر اساس جزئیات منتشر شده افراد مسلح ناشناس، امروز یک مرکز ایست و بازرسی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه پل آباد از توابع استان پنجگور ایالت بلوچستان را هدف قرار دادند، خبرها حاکی از کشته شدن نیروهای امنیتی در نتیجه این حمله است.

تاکنون منابع رسمی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان این حمله را تایید و یا رد نکرده اند.

همچنین طبق اعلام منابع محلی، یک اردوگاه نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه کیچ ایالت بلوچستان توسط افراد مسلح ناشناس هدف قرار گرفت.

طبق جزئیات منتشر شده افراد مسلح ناشناس، اردوگاه نیروهای امنیتی اف سی را در منطقه کولواه از توابع کیچ را هدف قرار دادند که در نتیجه آن خسارات مالی و جانی شدیدی به نیروهای امنیتی وارد آمد.

لازم به ذکر است گروه های مختلف مسلح با شعار تشکیل دولت مستقل بلوچستان، تاکنون بارها اقدام به هدف قرار دادن نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در نقاط مختلف این ایالت نموده اند.

ارتش جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان ارتش جمهوری خواه بلوچ با استفاده از جدیدترین سلاح های خود یک اردوگاه نیروهای اف سی در منطقه کولواه از توابع کیچ را هدف قرار داده و توانستند خسارت سنگینی به نیروهای امنیتی وارد آوردند، فدائیان ارتش جمهوری خواه بلوچ همچنین حوالی غروب روز گذشته نیز با حمله یک مرکز ایست و بازرسی نیروهای اف سی در منطقه گوراگور پل آباد واقع در پنجگور خسارت شدیدی به آنان وارد نمایند.

وی تاکید کرد: حملات ما تا آزادی کامل بلوچستان از چنگ دولت پاکستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1