خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در کیچ
کد خبر :2041267550

15:12 1398/06/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, گروه های آزادی خواه بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کیچ,

منابع آگاه از حمله افراد مسلح ناشناس به نیروهای امنیتی در دو نقطه مختلف استان کیچ خبر دادند که در اثر خسارات قابل توجهی به نیروهای امنیتی وارد آمد.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز منابع آگاه از حمله افراد مسلح ناشناس به نیروهای امنیتی در دو نقطه مختلف استان کیچ خبر دادند که در اثر خسارات قابل توجهی به نیروهای امنیتی وارد آمد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس یک خودروی متعلق به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ناحیه دشت منطقه مچات از توابع استان کیچ را به وسیله یک بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند، همچنین افراد مسلح ناشناس، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان را در ناحیه بل نگور منطقه دشت هدف قرار دادند.

طبق اعلام منابع آگاه، ارتش پاکستان در این حملات تلفات سنگینی را متحمل شده اند و مجروحان حمله منطقه مچات نیز به وسیله بالگرد به مرکز درمانی منتقل شدند.

منابع آگاه محلی از حضور دسته های وسیع نظامی در مناطق مچات و پنسن ندی خبر دادند و احتمال آغاز عملیات نظامی نیز وجود دارد.

تاکنون مقامات رسمی ارتش پاکستان هیچگونه بیانیه ای در این باره صادر نکرده اند و هیچکدام از گروه های مسلح بلوچ نیز مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته اند.

ارسال نظر

 
1