خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح به ایست بازرسی ارتش در راولپندی
کد خبر :984891853

15:45 1397/09/18


تیراندازی به ایست بازرسی ارتش در راولپندی 2 کشته و 2 زخمی به جای گذاشت


تیراندازی به ایست بازرسی ارتش در راولپندی 2 کشته و 2 زخمی به جای گذاشت

 

راولپندی : ایست بازرسی ارتش در منطقه تهانه ویستریج در خیابان ماربل فکتری  مورد هدف تیراندازی قرار گرفت، این حادثه منجر به جان باختن 1 نیروی پلیس به همراه 2 نفر دیگر شد ،  2 نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

 

به گزارش راز نیوز به نقل از خبر گزاری جنگ : شب شنبه نزدیک ساعت 9:45 در خیابان ماربل فکتری ابتدای ورودی راه آهن یک نیروی پلیس در حال انجام وظیفه بود که در این میان محمد عثمان تاکسی که در حال عبور بود را نگه داشته و از سرنشینان آن تاکسی سوالاتی را پرسید ، بلافاصله یک مرد که چهره خود را با پارچه ای پوشانده بود به وسیله اسلحه کلاشینکف شروع به تیراندازی به سوی نیروی پلیس کرد . در اثر این تیراندازی نیروی پلیس محمد عثمان ، به همراه 3 غیر نظامی به نام های سجاد ، آصف و شاهد به شدت زخمی شدند که بلافاصله توسط نیرو های امداد به مراکز درمانی منتقل شدند. اما به دلیل جراحات وارده تاب توان نیاورده و در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

 

 

بلافاصله افراد تروریست پس از تیراندازی ، به سمت موتور سیکلت که در اطراف محل حادثه مخفی کرده بودند سوار شده و محل حادثه را ترک کردند.

 

نیرو های ارتش و پلیس محل حادثه را برای انجام عملیات تحقیقاتی خود و برای جمع آوری اطلاعات محاصره کرده و مورد جستجو قراردادند.

 

به گزارش منابع : هیچ ایست بازرسی ثابتی در محل حادثه وجود ندارد ، نیرو های پلیس و ارتش تنها با گشت زنی و نگه بانی از این منطقه حفاظت میکنند.

ارسال نظر

 
1