خبر فوری

 
 
حمله ارتش جمهوری خواه بلوچ به گروه تحت حمایت ارتش پاکستان در منطقه تربت
کد خبر :847167320

14:56 1398/05/25


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, تربت,

ارتش جمهوری خواه بلوچ، یک گروه تحت حمایت ارتش پاکستان را در شهر تربت ایالت بلوچستان به وسیله یک بمب هدف قرار داد.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز ارتش جمهوری خواه بلوچ، یک گروه تحت حمایت ارتش پاکستان را در شهر تربت ایالت بلوچستان به وسیله یک بمب هدف قرار داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده ، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای اعلام نمود نیروهای ما راهیپمایی تحت حمایت دولت در خیابان فرودگاه شهر تربت را به وسیله یک خودروی بمب گذاری شده هدف قرار دادند که در نتیجه آن 4 تن از افراد حاضر در محل کشته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

وی افزود: راهپیمایی های متعددی در مناطق مختلف ایالت بلوچستان با حمایت ارتش پاکستان و به منظور تغییر اذهان عمومی نسبت به جنگ بلوچستان برگزار شده است که ما هیچگاه این موضوع را برنخواهیم تابید، زیرا ارتش و سازمان های وابسته به آن با ظلم و جنایت علیه مردم بلوچ سعی در ادامه دادن اشغال بلوچستان دارند.

وی ادامه داد: حکومت پاکستان از هفتاد سال گذشته، مشغول جنایت و ظلم علیه مردم بلوچستان است و با مجبور نمودن مردم بلوچ به مهاجرت از منازلشان در تلاش برای تبدیل نمودن مردم بلوچ به اقلیت قومی است و با فریب دادن اذهان عمومی، دایه دار حقوق مردم کشمیر شده است.

بیبگر بلوچ خاطرنشان کرد: ما بار دیگر صریحا اعلام می کنیم ما اجازه برگزاری مراسمات، راهپیمایی و اجتماعاتی از این قبیل را در بلوچستان نخواهیم داد و حملات خود را در آینده شدت خواهیم بخشید و از مردم بلوچ درخواست می کنیم بدون توجه به فشار و طمع هیچکدام از نهادهای امنیتی و دولتی از حضور در این مراسمات پرهیز نمایند، در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت مالی و جانی بر عهده خودشان خواهد بود.

 

ارسال نظر

 
1