خبر فوری

 
 
حمله ارتش جمهوری خواه بلوچ به پاسگاه نیروهای امنیتی و افراد گروه مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان
کد خبر :1081063452

22:45 1399/01/20


برچسب ها : ارتش جمهوری خواه بلوچ, بلوچستان, بیبگر بلوچ, پاکستان, پنجگور, گروه مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان, کیچ,

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت حمله به پاسگاه نیروهای امنیتی در منطقه کیچ ایالت بلوچستان را برعهده گرفت. همچنین افراد گروه مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان زمانی که در حال جمع آوری اطلاعات علیه شبه نظامیان بلوچ بودند توسط شبه نظامیان دستگیر شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت حمله به پاسگاه نیروهای امنیتی در منطقه کیچ ایالت بلوچستان را برعهده گرفت. وی در ادامه افزود شبه نظامیان بلوچ روز گذشته در منطقه کولواه پارگ استان کیچ ایالت بلوچستان به پاسگاه نیروهای امنیتی توسط سلاح های سنگین حمله کردند. در نتیجه این حمله چندین سرباز زخمی و جان خود را از دست دادند.

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در ادامه خاطر نشان کرد در تاریخ 11 فرودین 1399 در منطقه کچگ استان پنجگور ایالت بلوچستان افراد گروه مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان زمانی که در حال جمع آوری اطلاعات علیه شبه نظامیان بلوچ بودند توسط شبه نظامیان دستگیر شدند. افراد دستگیر شده در بازجویی اعتراف کردند که در حال فعالیت علیه شبه نظامیان بلوچ بودند. این افراد زیر فرماندهی غلام سرور فرمانده استان پنجگور گروه تحت حمایت ارتش پاکستان بودند. در میان این افراد شخصی با نام میار اعتراف کرد که در قتل 2 شبه نظامی با نام های صدام و هیبتان در منطقه راگی دست داشته است. در حالی که بختیار هم اعتراف کرد در منطقه کچگ در قتل محمد عمر دخالت مستقیم داشته است.

این افراد شب گذشته به توصیه کمیته قضایی شبه نظامیان بلوچ در منطقه کچگ به ضرب گلوله کشته شدند. به زودی کلیپ اعتراف این افراد در رسانه ها منتشر خواهد شد.

بیبگر بلوچ در ادامه افزود این افراد در حین بازجویی اسامی همدستان خود را اعتراف کرده اند. تمامی این افراد به زودی مورد حمله شبه نظامیان بلوچ قرار خواهند گرفت.

وی در آخر تاکید کرد جنگ شبه نظامیان بلوچ تا استقلال کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1