خبر فوری

 
 
حمله ارتش جمهوری خواه بلوچ به مهندسان و کارگران جاده پروژه سی پک
کد خبر :1690257136

22:33 1398/01/21


برچسب ها : ارتش جمهوری خواه بلوچ, بلوچستان, پاکستان, تربت,

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت حمله به مهندسان و کارگران جاده پروژه سی پک را برعهده گرفت.


 

به گزارش راز نیوز، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت حمله به مهندسان و کارگران جاده پروژه سی پک را برعهده گرفت. وی در ادامه گفت شبه نظامیان این گروه به خودروی مهندسان و کارگران در مسیر رفتن به سرکار در جاده تربت به مند درنزدیکی پاسگاه نیروهای امنیتی حمله کردند. در این حمله 2 مهندس و افراد زیادی جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

به گفته منابع محلی در منطقه میرآباد در جاده تربت به مند هنگامی که کارگران و مهندسان در حال کار بودند افراد مسلح قصد ربودن مهندسان را داشتند که با مزاحمت مردم و کارگران روبرو شدند. پس از آن افراد مسلح شروع به تیراندازی کردند که در نتیجه افراد زیادی زخمی و جان خود را از دست دادند.

بیبگر بلوچ در ادامه افزود نیروهای امنیتی پاکستان طبق عادت همیشگی پس از حمله به مناطق مسکونی یورش برده و شهروندان بلوچ را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی در ادامه به پیمانکاران در حال کار در این جاده هشدار داد که وسایل خود را جمع کرده و این منطقه را ترک کنند در غیر این صورت مسئولیت آسیب به دستگاه های ساخت و ساز بر عهده خودشان خواهد بود.

وی در آخر خاطر نشان کرد بارها به رژیم غاصب پاکستان و شرکت های چینی هشدار داده ایم که بدون رضایت مردم بلوچ قادر به راه اندازی پروژه سی پک نخواهند بود و این گونه حملات در آینده ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1