خبر فوری

 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچستان به یک شرکت گاز در کوهلو
کد خبر :632638540

14:46 1400/04/02


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, سخنگو ارتش آزادی بخش بلوچستان, نیروهای امنیتی, نیروهای نظامی ارتش پاکستان,

آزاد بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای اظهار کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به یک شرکت گاز و مأموران امنیتی اشغالگر در کوه جندران، منطقه کوهلو را برعهده گرفت.


 

بلوچستان : به گزارش راز نیوز| آزاد بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای اظهار کرد:  ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به یک شرکت گاز و مأموران امنیتی اشغالگر در کوه جندران، منطقه کوهلو را برعهده گرفت.

وی افزود : بعدازظهر روز سه شنبه 1 تیر ماه (22 جون) ارتش ما یک موشک BM-12 را به سمت شرکت گاز و نیروهای ارتش اشغالگر پاکستان که در کوه جندران، منطقه کوهلو، ایالت بلوچستان مشغول و در حال فعالیت بودند شلیک کرد.

وی ادامه داد: نتیجه این حمله منجر به کشته شدن تعدادی از نیروهای امنیتی و نظامی و باعث از بین رفتن شرکت گاز شده و ارتش ما مسئولیت این حمله را می پذیرد.

به گفته آزاد بلوچ این شرکت به غارت منابع ملی بلوچستان اشغال شده مشغول بود و ارتش آزادی بخش بلوچ هرگز اجازه چنین طرح ها و فعالیت ها را در بلوچستان نخواهد داد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان در آخر خاطر نشان کرد: حملات ما تا زمان استقلال بلوچستان اشغالی ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1