خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به کاروان ارتش پاکستان در منطقه گچک بلوچستان
کد خبر :2038415043

11:33 1401/06/15


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جوخه مرگ, جیئند بلوچ, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, گچک, گروه های مسلح بلوچ, کاروان نظامی ارتش پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای از حمله به کاروان ارتش پاکستان در منطقه گچک شهرستان پنجگور خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای از حمله به کاروان ارتش پاکستان در منطقه گچک شهرستان پنجگور خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ارتش آزادی بخش بلوچ یک کاروان نظامی ارتش پاکستان را به وسیله بمب کنترل از راه دور در حوالی چِب در منطقه گچک شهرستان پنجگور هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو تن از اعضای جوخه‌های مرگ دولتی به نام‌های فضل فرزند جمعه و وشدل فرزند امیر بخش زخمی شدند.

وی افزود: فدائیان ما زمانی دشمن را هدف حمله قرار دادند که ارتش اشغالگر در قالب یک کاروان نظامی در حال پیشروی در منطقه بود، مجروحان این حادثه از عناصر محلی وابسته به دشمن بودند که سوار بر موتورسیکلت در حال همکاری با آنان بودند.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: این افراد در 26 آوریل سال جاری به صورت مستقیم در ربوده شدن زنان بلوچ و نوزادان شیرخوار توسط نهادهای امنیتی نقش داشتند، این افراد همچنین در اقدامات تبهکارانه و جرایمی همچون غصب اقلام غذایی مردم، سرقت و زورگیری مسلحانه و ... دارای سابقه هستند.

وی گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و بر تداوم حملات تا زمان استقلال کامل بلوچستان تأکید دارد.

ارسال نظر

 
1