خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان
کد خبر :2001580890

13:15 1402/10/08


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلیده, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, شهر تربت, شهر نوشکی, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حملات مختلف علیه نیروهای امنیتی پاکستان در چند نقطه از ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حملات مختلف علیه نیروهای امنیتی پاکستان در چند نقطه از ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 4 بعد از ظهر روز گذشته نیروهای مستقر در پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه کیشنگی از توابع بلغانی در شهرستان نوشکی را به وسیله اسلحه تک تیرانداز و دیگر سلاح های سنگین نشانه گرفتند که در نتیجه آن یک نظامی مستقر در محوطه خارجی پاسگاه در دم به هلاکت رسید و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک عملیات دیگر پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در بازار بلوچی در منطقه آپسر شهر تربت را نیز با استفاده از اسلحه نارنجک انداز هدف قرار دادند که خسارات مالی و جانی برای دشمن به همراه داشت.

وی افزود: فدائیان بی ال ای علاوه بر این مورخه 3 دی ماه جاری ایست و بازرسی ارتش پاکستان در بیلده را نیز به وسیله نارنجک دستی مورد حمله قرار دادند، در نتیجه انفجار در داخل مرکز ایست و بازرسی دو نظامی دشمن به شدت دچار جراحت شدند.

ارسال نظر

 
1