خبر فوری

 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای امنیتی در منطقه بولان بلوچستان
کد خبر :1213708240

20:38 1397/12/26


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, بلوچستان, پاکستان,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی در منطقه بولان بلوچستان را برعهده گرفت.


 

به گزارش راز نیوز، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی در منطقه بولان بلوچستان را برعهده گرفت. وی در ادامه افزود: شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ به 3 پاسگاه نیروهای امنیتی توسط سلاح های سنگین و خودکار حمله کردند درنتیجه چند تن زخمی و 4 نظامی جان خود را از دست دادند. این حملات به پاسگاه های نیروهای امنیتی در مناطق لاکی، سورداگ و دیزو استان بولان و مووده استان کاهان بلوچستان صورت گرفت.

جیئند بلوچ خاطر نشان کرد: جنگ آزادی ملت بلوچ طبق قانون جهانی و مذهبی ادامه خواهد داشت. این جنگ فقط جنگ آزادی بلوچ ها نیست بلکه جنگ آزادی تمام انسانیت به شمار می آید. زیرا این حقیقت برای جامعه جهانی روشن شده است که در هر نقطه ی از کره زمین اگر حوادث تروریستی رخ دهد عاملان آن حوادث ریشه در خاک پاکستان دارند.

پاکستان برای رسیدن به اهداف خود تروریست های را به عنوان سیاست خارجه استفاده می کند. در این صورت امنیت کشورهای همسایه پاکستان و همه کشورهای منطقه به خطر افتاده است. شبه نظامیان بلوچ برای مبارزه با این رژیم تروریست پرور در حال جنگ هستند.  در این جنگ قوم بلوچ با دادان هزارها قربانی از نظریه خود عقب نشینی نداشته است از طرفی هم می توان گفت که مبارزه با این رژیم تروریست پرور مبارزه برای آزادی و امنیت تمام انسان ها به شمار می آید.

از ملت های با فرهنگ و قوم های با شعور امید همکاری در این جنگ داریم. در غیر این صورت پاکستان نه تنها برای قوم بلوچ بلکه برای کل دنیا مشکل حل نشدنی خواهد شد. در چند سال آینده هیچ کشور و قومی از شر پاکستان در امان نخواهد بود.

ارسال نظر

 
1