خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه شاهرگ
کد خبر :1299427507

10:26 1399/07/12


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تیم خنثی سازی بمب, شاهرگ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

روز گذشته یک خودروی حامل نیروهای ارتش پاکستان در حوالی منطقه شاهرگ از توابع هرنائی بلوچستان توسط بمب کنار جاده ای هدف قرار گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| روز گذشته یک خودروی حامل نیروهای ارتش پاکستان در حوالی منطقه شاهرگ از توابع هرنائی بلوچستان توسط بمب کنار جاده ای هدف قرار گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس خودروی متعلق به نیروهای ارتش پاکستان را در حوالی منطقه شاهرگ در جاده جالاوان به وسیله بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند.

طبق گفته منابع آگاه، نیروهای ارتش پاکستان پس از مشاهده این بمب، تیم ویژه خنثی سازی بمب را فراخواندند، این تیم در حین خنثی سازی بمب بودند که انفجاری دیگر صورت گرفت.

از سوی دیگر ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان ما یک بمب کنترل از راه دور را در کنار جاده جالاوان در منطقه شاهرگ نصب نمودند، که نیروهای ارتش پاکستان تلاش نمودند آن را خنثی کنند.

وی افزود: نیروهای ارتش پاکستان در حال خنثی سازی بمب بودند که فدائیان ما آن را به وسیله کنترل از راه دور منفجر نمودند که در اثر آن یک عضو تیم خنثی سازی بمب کشته شد و یک تن دیگر نیز به شدت زخمی شد.

ارسال نظر

 
1