خبر فوری

 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به خودروی ارتش پاکستان در منطقه زیارت
کد خبر :949374296

11:42 1401/04/15


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بمب کنترل از راه دور, جیئند بلوچ, خودروی نظامی ارتش پاکستان, زیارت, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حمله به خودروی نیروهای ارتش پاکستان در منطقه زیارت را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حمله به خودروی نیروهای ارتش پاکستان در منطقه زیارت را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای اعلام داشت: فدائیان بی ال ای امروز یک دستگاه خودروی متعلق به نیروهای ارتش پاکستان را در منطقه سد منگی بخش زیارت به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان ما زمانی که نیروهای دشمن در حال خروج از مرکز ایست و بازرسی به منظور گشت زنی در منطقه مذکور بودند را هدف قرار دادند، در نتیجه انفجار بمب مذکور در مسیر خوردوی نیروهای ارتش پاکستان تمامی سه سرنشین نظامی آن کشته شده و خودروی مذکور نیز به صورت کامل منهدم گردید.

وی افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و بر عزم خود برای تداوم این حملات تا زمان خروج کامل نیروهای دشمن از خاک بلوچستان تاکید می کند.

ارسال نظر

 
1