خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به اردوگاه ارتش پاکستان در کولواه
کد خبر :1388006998

13:08 1401/03/13


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کولواه,

ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه کولواه شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه کولواه شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه کولواه اظهار داشت: فدائیان ما حوالی شب دهم خرداد ماه اردوگاه مرکزی ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه بلور بخش کولواه از توابع شهرستان کیچ را به وسیله سلاح های سنگین هدف قرار دادند.

وی افزود: در جریان این حمله که بیش از نیم ساعت به طول انجامید خسارت گسترده مالی و جانی به ارتش دشمن وارد آمد. نیروهای دشمن پس از این حمله دچار سردرگمی شده و اقدام به شلیک بی هدف خمپاره به سوی مناطق اطراف نمودند که در نزدیکی مناطق مسکونی اصابت گردید، فدائیان ما توانستند با موفقیت از محل درگیری، خود را پناهگاه ها برسانند.

جیئند بلوچ در پایان بر تداوم اینگونه حملات علیه مواضع ارتش پاکستان تا زمان آزادی بلوچستان و خروج کامل نیروهای ارتش از منطقه تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1