خبر فوری

 
 
حملات گروه های شبه نظامی بلوچ به نظامیان ارتش پاکستان
کد خبر :144720479

16:33 1398/12/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, شبه نظامیان بلوچ,

گروه های شبه نظامی بلوچ ارتش جمهوری خواه بلوچ، سپاه پاسداران بلوچ و جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه هایی جداگانه مسئولیت حملات در مناطق پنجگور، دیره مراد جمالی و کیچ علیه نیروهای ارتش پاکستان را برعهده گرفتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه های شبه نظامی بلوچ ارتش جمهوری خواه بلوچ، سپاه پاسداران بلوچ و جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه هایی جداگانه مسئولیت حملات در مناطق پنجگور، دیره مراد جمالی و کیچ علیه نیروهای ارتش پاکستان را برعهده گرفتند.

 

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ، گفت: شبه نظامیان ما نیروهای مامور به حفاظت از سی پیک ارتش پاکستان را در منطقه کیکلور پلمک استان پنجگور بوسیله خمپاره و سلاح های خودکار هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن دو نظامی جان باخته و تعدادی نیز زخمی شدند.

دوستین بلوچ سخنگوی سپاه پاسداران بلوچ نیز ابراز داشت: پل در دست ساخت به منظور استفاده در پروژه سی پیک را بوسیله بمب کنترلی هدف قرار دادیم، درپی این انفجار علاوه بر نابودی کامل پل، یک نظامی جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شد. وی در پیامی هشدار آمیز خطاب به مردم و کارگران، گفت: از چنین پروژه هایی دور بمانید، زیرا سی پیک هدف ما است.

 

همچنین گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان نیز در پیامی گفت: شبه نظامیان ما ساعت 6 عصر روز گذشته طی حمله به ارتش پاکستان در منطقه مند کترینز استان کیچ، 3 نظامی را کشته و یک تن را زخمی کرند.

 

در پایان گروه های شبه نظامی بلوچ ابراز داشتند که حملات ما تا آزادی کامل بلوچستان از دست نیروهای اشغالگر پاکستانی ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1