خبر فوری

 
 
حملات گروه تروریستی طالبان به نظامیان ارتش پاکستان
کد خبر :107593567

21:50 1398/10/15


برچسب ها : پاکستان, تروریست, حزب الاحرار, طالبان,

گروه تروریستی طالبان پاکستان طی دو حمله امروز خود به نظامیان ارتش پاکستان در مناطق چمر کند از توابع ناوگئی و خیبر ایجنسی، موجب جان باختن و زخمی شدن تعدادی از نظامیان شد.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی طالبان پاکستان طی دو حمله امروز خود به نظامیان ارتش پاکستان در مناطق چمر کند از توابع ناوگئی و خیبر ایجنسی، موجب جان باختن و زخمی شدن تعدادی از نظامیان شد. حمله نخست به خاکریز های نظامیان ارتش پاکستان در منطقه چمر کند صورت گرفت که طی آن دو سرباز ارتش جان باخته و تعدادی نیز زخمی شدند و حمله دوم نیز توسط کمین شبه نظامیان طالبان در مسیر نیروهای ارتش پاکستان در منطقه خیبر ایجنسی انجام شد که درپی آن نیز تعدادی سرباز جان باخته و تعدادی زخمی شدند.
ناگفته نماند شدت حملات علیه نیروهای نظامی ارتش پاکستان در مناطق قبایلی ایالت خیبر پختون خوا منجر به وارد آمدن خسارات قابل توجهی به ارتش پاکستان شده است.
دکتر عبدالعزیز یوسفزئی سخنگوی شاخه حزب الاحرار گروه تروریستی طالبان پاکستان در بیانیه ای مسئولیت دو حمله فوق را برعهده گرفته و ابراز داشت که این حملات بخشی از "عملیات حقانی" بوده که احتمال اوج گیری حملات نیز وجود دارد.

ارسال نظر

 
1