خبر فوری

 
حملات گروه تجزیه طلب بلوچ در مناطق قلات و کوهلو ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :409448455

11:37 1402/02/14


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان قلات, شهرستان کوهلو, قلات, گروه های مسلح بلوچ, کوهلو,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچ BLA در بیانیه ای مسئولیت حملات در کوهلو و قلات را برعهده گرفت و اظهار داشت که در این حملات پاسگاه ارتش و ماشین آلات شرکت استثماری را هدف قرار دادیم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچ BLA در بیانیه ای مسئولیت حملات در کوهلو و قلات را برعهده گرفت و اظهار داشت که در این حملات پاسگاه ارتش و ماشین آلات شرکت استثماری را هدف قرار دادیم.

وی افزود: فدائیان سازمان پاسگاه ارتش در منطقه تیلنگوخ ود از کوهلو را هدف حمله قرار دادند، دشمن در این حمله با تلفات جانی و مالی مواجه شد.

سخنگو همچنین بیان داشت که شبه نظامیان در حمله دوم ماشین آلات شرکت استثماری که درحال ساخت جاده در بلندی های منطقه گراری از قلات بود، به آتش کشیدند.

جیئند بلوچ با بیان اینکه سازمان مسئولیت این حملات را برعهده می گیرد، خاطر نشان ساخت که حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستان و شرکای آن تا دستیابی به وطن مستقل ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1