خبر فوری

 
 
حملات مختلف جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای امنیتی در استان کیچ بلوچستان
کد خبر :1702146067

22:46 1398/07/15


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, گهرام بلوچ, کیچ,

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حملات اخیر در استان کیچ ایالت بلوچستان را برعهده گرفت.


کویته: به گزارش راز نیوز، گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حملات اخیر در استان کیچ ایالت بلوچستان را برعهده گرفت. وی در ادامه افزود شبه نظامیان بلوچ روز جمعه در منطقه بلیده استان کیچ ایالت بلوچستان به سرباز وظیفه در پاسگاه نیروهای امنیتی توسط اسلحه تک تیر انداز حمله کردند. در نتیجه این حمله سرباز وظیفه جان خود را از دست داد.

همچنین شبه نظامیان بلوچ روز شنبه در منطقه کنچی واقع در کولواه ایالت بلوچستان پاسگاه نیروهای امنیتی را توسط سلاح های خودکار و سنگین مورد حمله قرار دادند. در نتیجه این حمله آسیب شدید جانی و مالی به نیروهای امنیتی وارد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد نیروهای امنیتی روز پنجشنبه علی اکبر فرزند محمد اکرم ساکن منطقه مند را ربودند. پس از گذشت 48 ساعت روز شنبه جسد زخمی وی را در منطقه مند رها کردند. وی در ادامه افزود علی اکبر وابسته به جبهه آزادی بخش بلوچستان بود. مسئولیت او وظایف شهری را برای جبهه آزادی بخش بلوچستان انجام می داد. همچنین کسانی که اطلاعات علی اکبر را به نیروهای امنیتی رساندند به زودی توسط جبهه آزادی بخش بلوچستان شناسائی خواهند شد و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

گهرام بلوچ در آخر خاطر نشان کرد نجیب فرزندعومو ساکن منطقه آواران پنج روز پیش توسط شبه نظامیان بلوچ ربوده شده است. او در بازجویی اعتراف به همکاری با نیروهای امنیتی کرد و اسامی تمام افراد و مخبران نیروهای امنیتی را در منطقه به شبه نظامیان بلوچ تحویل داد. همچنین نجیب اعتراف کرد که در بیشتر عملیات نیروهای امنیتی نقش جاسوس را داشته است. پس از اعتراف جرم شبه نظامیان بلوچ او را اعدام کردند. زیرا وی باعث به قتل رسیدن چندین شبه نظامی بلوچ شده بود. گهرام بلوچ خاطر نشان کرد تمام کسانی در قتل شبه نظامیان دست داشته اند و با نیروهای امنیتی همکاری می کنند به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

ارسال نظر

 
1