خبر فوری

 
 

 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای مسئولیت جمله به مواضع و سربازان ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت خیبر پختون خوا و پنجاب را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات، عناصر تروریستی طالبان پاکستان در تاریخ 23 دی ماه (13 ژانویه) ایست بازرسی ارتش پاکستان را در منطقه حسوخیل پل بخش میرعلی شهرستان وزیرستان شمالی توسط سلاح تک تیرانداز مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک سرباز ارتش جان خود را از دست داد.

در همین حال، تروریست با حمله به ایست بازرسی مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه جنگهی بخش تونسه شریف شهرستان دیره غازی خان ایالت پنجاب، دو سرباز ارتش پاکستان را به همراه کشف و ضبط دو اسلحه کلاشینکوف، یک اسلحه ژ3، دو یونیفورم و پنج عدد مجله به قتل رساندند.

از سوی دیگر عناصر تروریستی تحریک طالبان دو ایست بازرسی مقر سربازان ارتش پاکستان در منطقه سربند تهانه شهر پیشاور ایالت حیبر پختون خوا را مورد هدف قرار دادند که بر اثر آن سردار حسین معاون نظارت پلیس به همراه سه تن از نیروهای امنیتی کشته و 3 سرباز دیگر زخمی شدند.

محمد خراسانی همچنین مسئولیت قتل نیک محمد سرباز سپاه مرزی ارتش پاکستان در تاریخ 16 دی ماه (6 ژانویه) در بخش شنگوئی شهرستان وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1