خبر فوری

 
 
حملات عوامل ارتش آزادی بخش بلوچ علیه مواضع ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان
کد خبر :377701053

19:53 1402/08/07


برچسب ها : آواران, ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, جیئند بلوچ, سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ, شهر نوشکی, شهرستان قلات,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به مواضع ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به مواضع ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات، شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ شامگاه روز گذشته 6 آبان (28 اکتبر) طی عملیاتی در بخش کولواه شهرستان آواران ایالت بلوچستان، یک پست نظامی سربازان ارتش پاکستان را توسط سلاح های سنگین مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن دست کم 2 سرباز جان خود را از دست دادند.

در عملیاتی دیگر عوامل ارتش آزادی بخش بلوچ جهت تهدید و هشدار به پرسنل شرکت نفت و گاز، آنها را در منطقه منگچر شهرستان قلات با استفاده از نارنجک دستی مورد هدف غیر مستقیم قرار دادند تا از فعالیت در اینگونه مراکز خودداری نمایند.

در ذیل این عملیات، جیئند بلوچ بیان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ پیش از این به شرکت های استثمارگر هشدار داده بود که دست از غارت منابع بلوچ بردارند، افراد مرتبط با این پروژه ها مسئول خسارات جانی و مالی خود خواهند بود.

شبه نظامیان همچنین دو دکل مخابراتی را در دو منطقه کیشنگی و ریکو واقع در شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان منهدم ساختند.

جیئند بلوچ در پایان بیانیه خود خاطر نشان کرد: حملات ارتش آزادی بخش بلوچ علیه ارتش پاکستان و شرکت های وابسته به آن تا آزادی سرزمین بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1