خبر فوری

 
حملات عناصر تکفیری تروریستی به دسته های عزاداری در بلتستان و پنجاب
کد خبر :780553289

16:39 1400/05/29


برچسب ها : افراد تکفیری, بلتستان, تروریست, جهنگ, حمله, دسته عزاداری, سپاه صحابه, شیعه, شیعیان پاکستان, عاشورا,

عناصر تکفیری تروریستی سپاه صحابه همچون سالهای گذشته امسال نیز با حملات شدید به دسته های عزاداری باعث زخمی شدن تعداد زیادی از عزاداران شدند.


بلتستان/پنجاب: به گزارش راز نیوز| عناصر تکفیری تروریستی سپاه صحابه همچون سالهای گذشته امسال نیز با حملات شدید به دسته های عزاداری باعث زخمی شدن تعداد زیادی از عزاداران شدند.

براساس گزارش، عناصر تکفیری تروریستی با پرتاب سنگ به دسته عزاداری روز عاشورا در شهر گانچی غواری از توابع بلتستان، باعث زخمی شدن دست کم 20 نفر شدند. همچنین دراثر ادامه این حمله، با اصابت سنگ ها به مسجد اما رضا (علیه السلام) شیشه های این مسجد شکستند.

از طرفی گروهی دیگر از این عناصر وهابی یکی از دسته های عزاداری را در روز عاشورا مورخ 28 مرداد در منطقه گلشن کالونی شهرستان جهنگ (مرکز عناصر تکفیری تروریستی سپاه صحابه و لشکر جهنگوی) با پرتاب سنگ هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن تعدادی از ارادتمندان به ساحت مقدس نوه پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) شد. در ویدیوی منتشر شده از این حمله، دیده می شود که زنان و مردان تکفیری طی برنامه ای از پیش طرح ریزی شده دسته عزاداری را حین عبور از یک کوچه هدف حمله قرار داده و از ادامه این دسته عزاداری جلوگیری می کنند.

 

 

بخوانید: شهادت 5 تن و زخمی شدن بیش از 28 نفر از شیعیان پاکستان طی عملیات های تروریستی

ارسال نظر

 
1