خبر فوری

 
 
حملات عناصر تروریستی طالبان پاکستان علیه نیروهای امنیتی در وزیرستان و باجور
کد خبر :1081259905

12:21 1399/06/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, باجور, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, جنبش طالبان پاکستان, وزیرستان شمالی,

طی حملات عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان در چهار نقطه از ایالت خیبر، 5 نظامی جان باخته و 6 تن نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی حملات عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان در چهار نقطه از ایالت خیبر، 5 نظامی جان باخته و 6 تن نیز زخمی شدند.

حمله نخست در منطقه مرزی کت کوت از باجور ایجنسی زمانی رخ داد که نظامی ارتش درحال انتقال تجهیزات نظامی بوسیله الاغ بود. عناصر تروریستی در کمین هنگام عبور نظامی وی را هدف حمله قرار دادند که در دم جان باخت. حمله دوم نیز با انفجار بمب نصب شده علیه تیم خنثی سازی بمب در بخش وارا ماموند از باجور رخ داد که منجر به جان باختن یک نظامی و زخمی شدن دو تن شد. گفتنی است یک نظامی ارتش پاکستان در منطقه غاخی کندو از باجور توسط تک تیرانداز هدف قرار گرفت.

طبق گزارش منابع حمله چهارم نیز در بخش میر علی از وزیرستان شمالی علیه تیم گشتی نظامیان صورت گرفت که طی آن نیز 2 نظامی جان باخته و چهار تن زخمی شدند. طبق گفته مردم محلی، افراد زخمی و اجساد بوسیله هلیکوپتر نظامی به بیمارستان منتقل شدند.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت حملات فوق را برعهده گرفت و ابراز داشت: آزار و اذیت مردم غیور قبائل پس از این حملات توسط ارتش پاکستان اقدامی بزدلانه است.

ارسال نظر

 
1