خبر فوری

 
حملات عناصر تروریستی طالبان پاکستان علیه ارتش در مناطق کوهات و وزیرستان جنوبی
کد خبر :1701558235

15:08 1402/01/15


برچسب ها : پذیرش مسئولیت حمله, پلیس کوهات, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حوادث تروریستی, سپاه مرزی پاکستان, عناصر تروریستی, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, وزیرستان جنوبی, کوهات,

عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی عملیاتی دو مأمور پلیس حفاظت از مسجد محلی را در منطقه تپی شهرستان کوهات ایالت خیبر پختون خوا به قتل رساندند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی عملیاتی دو مأمور پلیس حفاظت از مسجد محلی را در منطقه تپی شهرستان کوهات ایالت خیبر پختون خوا به قتل رساندند.

مأموران کشته شده با اسامی سرباز محمد ایاز و سرباز قاسم خان شناسایی شده و عناصر تروریستی پس از حمله به این دو مأمور متواری گشتند.

همچنین بلافاصله پس از این حادثه، نیروهای پلیس در محل حاضر شده و اجساد را جهت انجام تحقیقات پزشکی به بیمارستان منتقل نمودند.

از سوی دیگر تروریست های تحریک طالبان پاکستان یک خودروی نیروی سپاه مرزی ارتش پاکستان را که در حال خروج از پایگاه منطقه اعظم ورسک شهرستان وزیرستان جنوبی بود، مورد هدف قرار دادند که بر اثر آن 2 سرباز کشته و دیگری مجروح گردید.

ارسال نظر

 
1