خبر فوری

 
حملات شبه نظامیان بی ال ای به نیروهای پاکستانی در چندین نقطه از بلوچستان
کد خبر :2001583118

09:52 1403/03/18


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلیده, جیئند بلوچ, زامران, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ, نیروهای امنیتی پاکستان,

شبه نظامیان وابسته به ارتش آزادی بخش بلوچ طی عملیات های مختلف نیروهای پاکستانی را در چندین نقطه از ایالت بلوچستان هدف حملات مسلحانه خود قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| شبه نظامیان وابسته به ارتش آزادی بخش بلوچ طی عملیات های مختلف نیروهای پاکستانی را در چندین نقطه از ایالت بلوچستان هدف حملات مسلحانه خود قرار دادند.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما نیروهای اشغالگر پاکستانی را در عملیات های جداگانه در مناطق بلیده، زامران و مستونگ هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن دو نظامی پاکستانی کشته شده و 5 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی در تشریح جزئیات این حملات افزود: فدائیان بلوچ بی ال ای یک خودروی ارتش اشغالگر پاکستانی را در حوالی منطقه گِلی از توابع بخش بلیده شهرستان کیچ به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که منجر به جراحت 3 تن از نظامیان دشمن شد و خودروی مذکور نیز دچار خسارت شدید گردید.

سخنگوی بی ال ای تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین در مناطق جاپشان و تنک شهرستان آواران با کمین در مسیر نیروهای پیاده ارتش پاکستان، آنها را به وسیله سلاح های خودکار نشانه گرفتند که در نتیجه آن 2 نظامی دشمن در دم کشته شدند.

جیئند بلوچ گفت: فدائیان بی ال ای همچنین مورخه 2 ژوئن(13 خرداد) یکی از برج های نگهبانی اردوگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه مَرو کند از توابع بخش اسپلنجی شهرستان مستونگ هدف حمله نارنجکی قرار دادند که منجر به زخمی شدن 2 نظامی دشمن گردید.

وی در پایان این بیانیه عنوان داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را می پذیرد و حملات ما تا زمان دستیابی به اهدافمان ادامه دار خواهد بود.

ارسال نظر

 
1