خبر فوری

 
حملات سازمان تجزیه طلب بلوچ به نیروهای ارتش پاکستان در هرنائی و کولواه
کد خبر :1653884469

10:34 1401/12/24


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, پذیرش مسئولیت حمله, حمله مسلحانه, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, هرنائی, کولواه,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچBLA در بیانیه ای مسئولیت حملات در هرنائی و کولواه را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچBLA در بیانیه ای مسئولیت حملات علیه نیروهای ارتش پاکستان در هرنائی و کولواه را برعهده گرفت و بیان داشت که در این حملات 3 نظامی کشته و یک تراکتور نیز منهدم شد.

براساس بیانیه، شبه نظامیان سازمان ساعت 5 صبح روز سه شنبه 14 مارس (23 اسفند) پایگاه ارتش در گت دپ در رودکان شهر کولواه را از دوطرف هدف حمله قرار دادند، این درگیری تا 15 دقیقه به طول انجامید که در طول درگیری فدائیان سازمان از راکت و دیگر سلاح های سنگین اسفتاده کردند که منجر به کشته شدن در دم 3 نظامی و زخمی شدن تعدادی شد.

سخنگو افزود: ارتش اشغالگر پس از این حمله شروع به آتش به سمت مناطق مسکونی کرده و خمپاره شلیک کرد، اما شبه نظامیان موفق به خارج شدن بدون هیچگونه خسارت از محل شده و به پناهگاه های امن خود رسیدند.

جیئند بلوچ در ادامه بیانیه تصریح داشت که همچنین فدائیان سازمان ساعت 9 صبح روز سه شنبه 14 مارس یک تراکتور حامل مصالح ساختمانی برای پاسگاه درحال ساخت ارتش را در چبرلیت منطقه شاهرگ نزدیکی هرنائی با بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند که منجر به نابود شدن کامل تراکتور شد.

وی اظهار داشت: ما مجددا عزم خود برای ادامه داشتن حملات مان تا خروج کامل نیروهای اشغالگر ارتش پاکستان از سرزمین بلوچستان را ابراز می داریم.

ارسال نظر

 
1