خبر فوری

 
 
حملات تحریک طالبان پاکستان به مواضع ارتش در پیشاور و اسپین وام
کد خبر :2037693537

15:18 1401/01/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, اسپین وام, پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی,

تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های جداگانه مسئولیت حملات به ارتش پاکستان در مناطقی از پیشاور و اسپین وام را بر عهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های جداگانه مسئولیت حملات به ارتش پاکستان در مناطقی از پیشاور و اسپین وام را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه نخست خود اعلام داشت: شب گذشته حوالی ساعت 11 مجاهدان تحریک طالبان پاکستان قرارگاه ارتش پاکستان در نزدیکی سد آذاخیل در منطقه اف آر بخش حسن خیل پیشاور را به وسیله سلاح های سبک و سنگین هدف قرار دادند.

وی افزود: در این حمله نیروهای ارتش پاکستان اقدام به تیراندازی کردند که مرتکب اشتباه شده و تیر آنان به خطا رفت، آنان به تیراندازی به سوی مردم عادی افرادی را که به صورت شبانه در حال انجام بازی کریکت بودند را هدف قرار دادند که در نتیجه آن گزارشی از زخمی شدن تعداد زیادی از مردم عادی منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما احتمال وارد آمدن خسارت قابل توجه جانی به ارتش پاکستان را می دهیم، در این حمله تمامی نیروهای ما در سلامت کامل به مراکز امن خود بازگشتند.

سخنگوی تحریک طالبان پاکستان همچنین در بیانیه دیگر خود با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در اسپین وام ابراز داشت: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان یک قلعه ارتش در بخش اسپین وام را هدف قرار دادند که در اثر آن یک نظامی ارتش دشمن به هلاکت رسید و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

ارسال نظر

 
1