خبر فوری

 
حملات ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای پاکستانی در مشکه و زامران
کد خبر :5816248

10:39 1403/05/15


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مشکه, منطقه زامران,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های شبه نظامی تجزیه طلب بلوچ از انجام 2 حمله مختلف علیه نیروهای پاکستانی در مناطق مشکه و زامران ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های شبه نظامی تجزیه طلب بلوچ از انجام 2 حمله مختلف علیه نیروهای پاکستانی در مناطق مشکه و زامران ایالت بلوچستان خبر داد.

جیئند بلوچ سخنگوی این گروه شبه نظامی بلوچ در بیانیه ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 9 شب 27 ژوئیه پاسگاه های حفاظتی اردوگاه مرکزی ارتش پاکستان واقع در منطقه نوکجو از توابع بخش مشکه را با استفاده از اسلحه نارنجک انداز و دیگر سلاح های خودکار هدف قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه این حمله یک نظامی پاکستانی در دم کشته شد و اصابت نارنجک های شلیک شده به داخل اردوگاه خسارات مالی و جانی برای نیروهای دشمن به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین روز گذشته تاسیسات یک شرکت عمرانی نظامی را در منطقه نهنگ جونکی تنک از توابع زامران مورد حمله قرار دادند، در این حمله پیمانکار این شرکت از ترس فدائیان بلوچ با ترک خودروی خود از منطقه متواری شدند که فدائیان بلوچ خودروی وی را به آتش کشیدند. این پیمانکار در زمینه انجام خدمات عمرانی برای ارتش دشمن به ویژه حصارکشی خط مرزی پاکستان و ایران فعالیت داشت.

وی گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این 2 حملات را بر عهده می گیرد، حملات ما تا زمان خروج کامل نیروهای اشغالگر پاکستانی از بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1