خبر فوری

 
 
حمایت پاکستان از انهدام پهپاد حوثی توسط عربستان سعودی
کد خبر :11422820

15:36 1397/12/19


برچسب ها : پاکستان, حمله, حوثی, عربستان سعودی, یمن,

پاکستان با قابل تحسین خواندن آمادگی نیروی نظامی ارتش عربستان سعودی درپی انهدام یک فروند پهپاد نظامی یمن، از حمله پهپادی یمن به خاک عربستان ابراز نگرانی کرده و با خانواده زخمی های این حادثه ابراز همدردی کرده است.


 

به گزارش راز نیوز، پاکستان با قابل تحسین خواندن آمادگی نیروی نظامی ارتش عربستان سعودی درپی انهدام یک فروند پهپاد نظامی یمن، از حمله پهپادی یمن به خاک عربستان ابراز نگرانی کرده و با خانواده زخمی های این حادثه ابراز همدردی کرده است.
گفتنی است تلاش حوثی های یمن برای حمله پهپادی به خاک سعودی با شکست مواجه شده است. سخنگوی ائتلاف سعودی فرمانده ترکی المالکی گفت : حوثی ها قصد هدف قرار دادن شهر " ابها " توسط پهپاد را داشتند.

براساس بیانیه منتشر شده از سوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، این کشور با ابراز اتحاد و همدلی با کشور عربستان سعودی گفت : پاکستان، در برابر تهدیدات علیه عربستان سعودی یا حرمین شریفین، در کنار ملت و دولت این کشور ایستاده است.
پاکستان در این بیانیه اظهار داشت که حمله به شهروندان بی گناه نقض آشکار قوانین بین المللی بوده و چنین اقداماتی منجر به خطر افتادن صلح و امنیت منطقه و ثبات آن می شوند.
ما چنین اقدامات را با لحنی تند محکوم و برخلاف هرگونه اقدام تروریستی علیه عربستان سعودی، درکنار آن ایستاده ایم.
پاکستان با قابل تحسین خواندن اقدام به موقع عربستان سعودی علیه این پهپاد، ابراز داشت که چنین خبری نگران کننده است . همچنین پاکستان در ادامه این بیانیه حمایت نظامی خود از مردم و دولت عربستان سعودی را نیز ابراز داشته است.

لازم به ذکر است که کشور پاکستان تاکنون حملات ائتلاف عربستان سعودی علیه مردم بیگناه یمنی و حوثی را محکوم نکرده و تنها برای ایفای نقش میانجیگری پیشنهاد داده بود.

ارسال نظر

 
1