خبر فوری

 
حمایت های بی بدیل گروهای تکفیری از عربستان سعودی در پاکستان
کد خبر :1468876131

21:02 1397/07/16


برچسب ها : اسلام, اشرفی, تکفیری, حمیات, عربستان,

عربستان سعودی قلب تپنده عالم اسلام است و قدرت حفاظت از خود را دارد : ادعای طاهراشرفی


 

حمایت های بی بدیل  گروهای تکفیری از عربستان سعودی در پاکستان

 

عربستان سعودی قلب تپنده عالم اسلام است و قدرت حفاظت از خود را دارد : ادعای طاهراشرفی

 

به گزارش راز نیوز به نقل از سایت خبری سبق رئیس حزب تکفیری مجلس علمای پاکستان حمایت های بی بدیل خود را از رژیم سعودی نشان داد وی در این زمینه اظهار داشت پاسخ های واضح توسط  محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان سعودی در مصاحبه مطبوعاتی خود با "بلومبرگ" همه را هیجان زده کرده است او حقائق را مطابق با واقع بیان کرد۔

 

طاهر اشرفی یکی از سران گروهای تکفیری در پاکستان ادعی نمود که عربستان سعودی مملکت عظیمی است و قدرت حفاظت خود را کاملا دارا می باشد و مصلحت های حمایت از دشمنان خودش را بخوبی میشناسد۔ همچنین عربستان سعودی دارای ارتشی قوی و این را همه میدانند که در حفاظت از قلمروی خود و حملات دشمن کاملا مسلط میباشد۔

 

طاهر اشرفی در باره مصاحبه محمد بن سلمان شاهزاده عربستان سعودی افزود در واقع، پاسخ محمد بن سلمان واقعیت آینده جهان اسلام و چهره رهبران آگاه جهان اسلام را  ترسیم میکند۔

طاهر اشرفی در باره ولی عهد جابر عربستان گفت سیاست های قوی ولی عهد عربستان نشان دهنده حکمت و فراصت و رعایت کردن مقام والای وی میباشد و در پاسخ های وی نشانه های بزرگی از حکمت و دید سیاسی و توانائی رهبری وی میباشد۔

 

او ادامه داد ما با افتخار و قدردانی به مقام خادم حرمین شریفین ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود نگاه میکنیم و همچنین عربستان سعودی برای ما مانند قلب تپنده جهان اسلام می باشد و ملجا و مرکز برای همه مسلمین جهان میباشد ۔

وی همچنین افزود ما حملات یمنی ها را به عربستان سعودی شدیدا محکوم مینیم و آرزوی نابودی هر چه زودتر یمنی ها را خواستار شد وی همچنین برای ارتش عربستان دعا نمود

 

ناگفته نماند که طاهر اشرفی بعد از بکار آمدن دولت عمران خان حمایت های بی بدیل خود را از رژیم عربستان سعودی نشان داده است حتی این حمایت ها موجب تبدیل زبان اردو به عربی در تویت ها و مصاحبه های وی گشته است   

ارسال نظر

 
1