خبر فوری

 
 
حمایت نماینده پاکستان در سازمان ملل از مردم مظلوم کشمیر
کد خبر :961461304

12:59 1397/04/27


اسلام آباد : نماینده پاکستان در سازمان ملل خواستار تحقیقاتی درباره کارهای غیر انسانی صورت گرفته برمردم کشمیر از سوی ارتش هند شد.


اسلام آباد : نماینده پاکستان در سازمان ملل خواستار تحقیقاتی درباره کارهای غیر انسانی صورت گرفته برمردم کشمیر از سوی ارتش هند شد.
طبقه گفته ی وزارت خارجه نماینده پاکستان در 38مین اجلاس حمایت از مردم کشمیر در سازمان ملل از تشکیل این اجلاس ابراز خرسندی کرد و گفت که درباره ی رفتارهای ناشایست ماموران هندی عليه مردم مظلوم کشمیر باید تحقیقاتی صورت گیرد .
فرخ عامل نماینده پاکستان در سازمان ملل افزود باید درباره : قتل عام مردم مظلوم، استفاده از گاز اشک آور که موجب نابینایی یا کم بینایی می‌شود، آزار جنسی و گورهای جمعی تحقیقاتی انجام شود که چرا ارتش هند بر مردم مظلوم جامون و کشمیر این ظلم ها را انجام می‌دهد.
فرخ عامل درباره کشته شدن خبرنگار باسابقه ی کشمیری به نام شجاعت بخاری نیز ابراز تاسف کرد.
نماینده پاکستان در سازمان ملل، جست و جوی راه حلی برای خاتمه دادن به درگیری های داخلی و درگیری های گروه های مختلف در کشمیر را نیز پیشنهاد کرد.
ناگفته نماند که در هفته ی گذشته سازمان ملل شکایت نامه ای علیه رفتارهای غیرانسانی ارتش هند در کشمیر را تنظیم کرد.


در تاریخ 10 می 2018 در سخنرانی ای فرمانده ارتش هند گفت به ما ربطی ندارد چند نفر در کشمیر بمیرند ما با هرکسی که آزادی بخواهد یا بخواهد جدا شود می جنگیم. ایشان در ادامه افزودند که ما همچین چیزی نمی خواهیم ولی مجبوریم که این کار ها را بکنیم برای امنیت کشور.
در ادامه گفتند که ما می‌دانیم که نسل نوجوان از ارتش ناراضی است و برای همین سمت ارتش حمله می‌کنند و سنگ پرتاب می‌کنند ولی بااین کارها مشکلی حل نمی‌شود.

ارسال نظر

 
1