خبر فوری

 
 
حمایت رهبر شورای علمای پاکستان طاهر اشرفی از عربستان سعودی
کد خبر :1045346336

16:10 1397/09/27


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, عربستان سعودی,

طاهر اشرفی روز گذشته طی سخنانی با محکوم کردن تصمیم مجلس ایالات متحده آمریکا در رابطه با عربستان سعودی گفت : اتهامات مجلس ملی آمریکا و اعضای آن در رابطه با کشور عربستان سعودی و ولیعهد آن محمد بن سلمان دروغی بیش نیست


 

حکومت عربستان سعودی به دلیل قتل خبرنگار این کشور جمال خاشقچی به دست ولیعهد آن محمد بن سلمان تحت فشار انتقادی شدیدی است. این درحالی است که به همراه یکی از گروه های رسانه ای مهم، دولت آمریکا نیز به دلیل منافع شخصی خود محمد بن سلمان را از طرفی هم تحت فشار قرار داده است و هم از آن حمایت می کند.
در حال حاضر و با وجود انتقادات شدید دولت های مختلف جهان علیه محمد بن سلمان، یکی از علمای وهابی سر شناس پاکستان و از رهبران شورای علماء پاکستان دکتر طاهر اشرفی طی سخنانی از حکومت عربستان سعودی علیه انتقادات دفاع کرده است.

طاهر اشرفی روز گذشته طی سخنانی با محکوم کردن تصمیم مجلس ایالات متحده آمریکا در رابطه با عربستان سعودی گفت : اتهامات مجلس ملی آمریکا و اعضای آن در رابطه با کشور عربستان سعودی و ولیعهد آن محمد بن سلمان دروغی بیش نیست.

گفتنی است به همراه 127 نماینده کشورهای مختلف، 1200 نفر از شخصیت های مختلف نیز از کشور و حکومت عربستان سعودی ابراز اعتماد کرده اند.

ارسال نظر

 
1