خبر فوری

 
 
حمایت بانک جهانی از ارتقاء صنعت گردشگری در پاکستان
کد خبر :1100629239

10:54 1399/09/24


برچسب ها : بانک جهانی, پاکستان, پاکستان و بانک جهانی, توافقنامه مشارکت راه اندازی اکوتوریسم, صنعت گردشگری, عمران خان, مدیر بانک جهانی در پاکستان, نخست وزیر پاکستان,

ناجی بن حسائن مدیر بانک جهانی در پاکستان گفت: بانک جهانی به همکاری خود برای ارتقاء صنعت گردشگری و کاهش آلودگی محیط زیست در پاکستان ادامه خواهد داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | ناجی بن حسائن مدیر بانک جهانی در پاکستان گفت: بانک جهانی به همکاری خود برای ارتقاء صنعت گردشگری و کاهش آلودگی محیط زیست در پاکستان ادامه خواهد داد.

وی طی بیانیه ای اعلام کرد: برای وی باعث افتخار بود که یک روز قبل به همراه عمران خان نخست وزیر پاکستان در مراسم توافقنامه مشارکت راه اندازی اکوتوریسم شرکت کند. بانک جهانی در حال حمایت از ارتقاء صنعت گردشگری و کاهش آلودگی محیط زیست در پاکستان است و این روند حمایتی ادامه خواهد یافت.

مطابق با توافقنامه مشارکت راه اندازی اکوتوریسم، کمپینی برای آگاهی بخشی به گردشگران در پاکستان راه اندازی می شود و به همین ترتیب تجهیزات برای جمع آوری زباله ها در مکان های گردشگری و دوچرخه سواری آن ها فراهم خواهد شد. همچنین تمرکز بر روی تشویق مراکز گردشگری پاک در پاکستان و به حداقل رساندن زباله های جامد خواهد بود.

لازم به ذکر است که عمران خان نخست وزیر پاکستان روز جمعه به عنوان مهمان اصلی در مراسم توافقنامه مشارکت راه اندازی اکو توریسم شرکت کرد.

ارسال نظر

 
1