خبر فوری

 
حقیقت داعش در پاکستان و آغاز فعالیت های ضد شیعی گروه های تکفیری-تروریستی +ویدیو
کد خبر :55882156

15:45 1400/01/07


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, داعش, سپاه صحابه, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی, نفوذ داعش در پاکستان,

از یکسال گذشته اخباری مبنی بر فعالیت و دستگیری عناصر تروریستی داعش در خاک پاکستان به گوش میرسد، اما سوال مهم این است که آیا این همان داعش (دولت اسلامی سوریه و عراق) است یا نه؟ براساس گزارش منابع آگاه...


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| از یکسال گذشته اخباری مبنی بر فعالیت و دستگیری عناصر تروریستی داعش در خاک پاکستان به گوش میرسد، اما سوال مهم این است که آیا این همان داعش (دولت اسلامی سوریه و عراق) است یا نه؟ براساس گزارش منابع آگاه، اصل و هویت این گروه تروریستی که به اسم داعش در خاک پاکستان فعالیت خود را آغاز کرده و طی چند ماه گذشته رسانه های پاکستان از دستگیری تعدادی از عناصر آن خبر داده اند، در حقیقت به نوبه ای ائتلاف گروه های تروریستی پاکستانی چون سپاه صحابه، لشکر جهنگوی و غیره است که با ایدئولوژی داعش و تحت نظارت آن و هیئت حاکمه نظامی پاکستان به دلیل ممنوعه بودن این گروه ها، فعالیت خود را با اسمی تازه و دهشت آور آغاز کرده اند.

مطرح ترین عملیات تروریستی این گروه تروریستی که در سه ماه اخیر رخ داد، عملیات تروریستی مچ بلوچستان پاکستان و شهادت فجیع 11 تن از شیعیان قوم هزاره ساکن کویته بود. در این عملیات تروریستی، عناصر تروریستی داعش، پس از بستن دستان معدنچیان شیعه قوم هزاره، آنها را پس از تیراندازی در حالت نیمه جان با چاقوی میوه خوری ذبح کردند. پس از این عملیات تروریستی، قوم هزاره و دیگر مردم شیعه در سراسر پاکستان تظاهراتی سراسری برگزار و تحصن کردند. هرچند این تحصن و اعتراضات با موفقیت پیش می رفت، اما سازمان های امنیتی پاکستان با ابتکار دسیسه ای نوین، باعث شکست و جمع آوری آن شدند.

پس از آن، سخنگوی روابط عمومی ارتش پاکستان طی سخنرانی هفتگی خود اذعان داشت که چند تن از نظامیان که تعداد آنها 25 نفر است، دست داشته اند. سپس این موضوع با همین تیتر توسط خبرگزاری های پاکستان منتشر شد.  

ناگفته نماند به گفته منابع آگاه، این ائتلاف گروه های تروریستی به اسم داعش تحت فشار های ایالات متحده آمریکا و با هزینه های کشور عربستان سعودی به منظور ایجاد نا امنی در خاک پاکستان برای شیعیان و کشاندن این نا امنی ها به داخل خاک ایران تشکیل شده است. منابع آگاه بر این باورند که اتفاقات و اغتشاشات اخیر سراوان و دیگر موارد رخ داده در خاک سیستان و بلوچستان ایران نیز نتیجه فعالیت و هزینه های کشور عربستان سعودی به منظور تلاش برای کشاندن ناامنی ها به داخل ایران و تقویت وهابیت است. همچنین گفته می شود که این گروه تروریستی سه پایگاه در اطراف شهر تربت بلوچستان پاکستان تشکیل داده است .

داعش پس از حادثه تروریستی مچ، کلیپ 9 دقیقه ای را آماده و با گنجاندن کلیپ های تقطیع شده سخنرانان پاکستانی در بیان فضائل ائمه اطهار علیهم السلام، سعی کرده است به این کار خود مشروعیت بخشیده و شیعیان را کافر خطاب کند. در این ویدیوی 9 دقیقه ای که خطاب به شیعیان کشورهای پاکستان و افغانستان است، در آن ابتدا به زبان عربی و سپس گوینده به زبان اردو صحبت می کند، گفته شد : شیعیان به دلیل توهین به ازواج و اصحاب پیامبر (صلی الله علیه وآله) کافر، مرتد و واجب القتل هستند، مذهب شیعه هیچ ارتباطی با اسلام ندارد، همانطور که یهود و نصارا هیچ ارتباطی ندارند، اینها (شیعیان) قرآن را تحریف می کنند، به اصحاب پیامبر ناسزا می گویند، لعن می کنند و امهات المومنین را ناسزا و لعن می کنند. ریختن خون آنها جائز و حق است و اینها مرتکب شرک اکبر می شوند که این کفری آشکار است. اینها خرافات و چیزهای بیهوده را وارد اسلام کرده و به آن عمل می کنند، چیزهایی که گمراه کننده هستند، اینها گروه هایی (زینبیون، فاطمیون و غیره) را تشکیل می دهند و آنها را سازماندهی می کنند.

گوینده در اینجا با تلاوت آیه 4 سوره منافقون می گوید که اینها در حقیقت دشمنان بزرگ هستند بنابراین محتاط باشید، آنها را به قتل رسانید. وی افزود: اینها در اسلام تفرقه افکنی می کنند و درحال ایجاد تفرقه هستند، اینها دشمنان امت هستند. ای روافض و ای جمهوری پسند های پاکستانی، ای ارتشی که از سوی آمریکا تامین می شوی، قطعا شما ها در دشمنی با اسلام و مسلمانان از هیچ اقدامی دریغ نورزیدید، شما ها گلوی هر صدایی که برای نفاذ شریعت بلند شد را خفه کردید و خون پرچم داران اسلام را به زمین ریختید، سپس شما ها قادیانی و سکولار ها و روافض را به بهانه اقلیت های مذهبی پشتیبانی و حمایت کردید، شما ها با کفر خود مسلمانان را به سمت چاه حرکت دادید و هیچ در کفرآمیز را رها نکردید، پس ای ارتش ناپاکی که پاکستان را اشغال کرده ای، ما کل کره زمین را از ناپاکی وجود شما و آقایان تان پاک خواهیم کرد. ما به شیعیان پاکستانی به ویژه خطاب به هزاره های شیعه می گوییم : هوشیار باشید که سربازان خلافت نزدیک شما هستند، نفسهایتان را بشمارید، گور های خود را حفر کنید که به اذن خداوند اینبار کفن نیز نصیب تان نخواهد شد، بس است دیگر کفر و شرک شما، بس است دیگر دشنام دادن به اصحاب پیامبر و مادرمان عایشه، به خدا قسم فراموش نمی کنیم که چگونه شماها از بستر زینبیون و فاطمیون خون برادران، زنان، بزرگان و فرزندان ما را در سوریه و عراق به زمین ریختید، والله، بالله، ثم تالله، ما قطعا از شماها انتقام خواهیم گرفت، این (حادثه تروریستی مچ) تنها قطراتی از باران بود، درحالیکه طوفان های سهمگین منتظر شماها هستند، ما از حمد تا سوره ناس، هرچه را که خواندیم، فراموش نکرده ایم و شما را مجبور به ریختن اشک خون خواهیم کرد.

ناگفته نماند براساس حواث رخ داده در یک هفته اخیر، شاهد افزایش حملات عناصر تروریستی سپاه صحابه به شیعیان هستیم که ظاهرا این فعالیت ها روند فزاینده در پیش گرفته اند. طی سه روز اخیر، یکی از شیعیان توسط عناصر تروریستی در شهر کراچی به ضرب گلوله به شدت زخمی شد و در حادثه تاسف باری که روز گذشته مورخ 5 فروردین در جهنگ مقر عناصر تروریستی سپاه صحابه رخ داد، یکی از افراد شیعه به اتهام واهی توهین به اصحاب پیامبر در بازار شهر و در انظار عمومی توسط افرادی هدف حمله قرار گرفته و به وضع فجیعی به شهادت رسید.

 

 

ارسال نظر

 
1