خبر فوری

 
 
حضور وزیر اطلاع رسانی و شهرسازی ایالت سند در تحصن مرکزی شیعیان در کراچی
کد خبر :1767815705

15:15 1400/02/05


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, تحصن کراچی, سید ناصر حسین شاه, شیعه, شیعیان پاکستان, وزیر شهرسازی سند,

ناصر حسین شاه وزیر اطلاع رسانی و شهرسازی ایالت سند شب گذشته با گذشت 23 روز از تحصن خانواده های افراد ربوده شده شیعه مقابل مزار بنیانگذار پاکستان، با حضور در تحصن مرکزی کراچی، با رهبران کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه و خانواده ها دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| ناصر حسین شاه وزیر اطلاع رسانی و شهرسازی ایالت سند شب گذشته با گذشت 23 روز از تحصن خانواده های افراد ربوده شده شیعه مقابل مزار بنیانگذار پاکستان، با حضور در تحصن مرکزی کراچی، با رهبران کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه و خانواده ها دیدار کرد. وی در این بین با بیان اینکه ایام مهم ماه رمضان نزدیک هستند، افزود: اگر به تحصن پایان دهید بهتر خواهد بود. درحالیکه تحصن کنندگان درخواست به تعویق انداختن تحصن را رد کرده و شعار سر دادند.

ناصر حسین شاه افزود: بلاول بوتو رئیس حزب مردمی پاکستان PPP در هر سطحی در خصوص افراد ربوده شده صحبت کرده است، ما به طور جد تلاش کرده ایم تا مسائل حل شوند، دولت ایالت سند و حزب پی پی با قربانیان این اقدامات ابراز همبستگی می کنند و ما در هر زمانی در کنار شما هستیم.

گفتنی است حجت الاسلام مبشر حسن رهبر کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه در این بین اظهار داشت در صورتی که افراد ربوده شده شیعه تا 21 رمضان آزاد نشوند، دسته های عزاداری را به تحصن تبدیل خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1