خبر فوری

 
حضور نخست وزیر پاکستان در سفارت ایران برای عرض تسلیت جان باختگان حادثه سقوط بالگرد
کد خبر :211371365

09:35 1403/03/01


برچسب ها : ابراهیم رئیسی, اسلام آباد, پاکستان و ایران, دکتر حسین امیرعبداللهیان, رضا امیری مقدم, سفارت ایران, سفیر ایران در پاکستان, سقوط بالگرد, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان در صدر هیئت عالی رتبه با حضور در سفارت ایران در اسلام آباد با سفیر ایران دیدار و مراتب تأسف و اندوه قلبی خود نسبت به جان باختگان مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در صدر هیئت عالی رتبه با حضور در سفارت ایران در اسلام آباد با سفیر ایران دیدار و مراتب تأسف و اندوه قلبی خود نسبت به جان باختگان مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران را ابراز داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی جان باختن جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراهشان در حادثه جانکاه سقوط بالگرد، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در صدر هیئت عالی رتبه در محل سفارت ایران در اسلام آباد حضور یافت.

نخست وزیر پاکستان در جریان حضور در سفارت ایران با دکتر رضا امیری مقدم سفیر ایران دیدار نمود، وی طی سخنانی مراتب تأسف و ناراحتی عمیق قلبی خود نسبت به حادثه دلخراش سقوط بالگرد را ابراز داشت و جان باختن جناب آقای سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیر عبداللهیان و دیگر افراد همراه را به سفیر ایران تسلیت گفت.

وی اظهار داشت: خبر غم انگیز شهادت برادرم جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در سانحه سقوط بالگرد باعث تأثر و اندوه عمیق من شد.

وی افزود: ما در این لحظات غم انگیز به خانواده های جان باختگان در این حادثه و مردم جمهوری اسلامی تسلیت می گوییم. همه دعاها و همبستگی ما با خانواده شهدا و مردم ایران همراه است. دکتر سید ابراهیم رئیسی یک عالم برجسته و رهبری با بصیرت بودند، پاکستان امروز دوست مخلص و برادر خوب خود همچون جناب آقای رئیسی را از دست داده است، خدمات گرانقدر ایشان به ملت ایران و تلاش هایشان در جهت تقویت مناسبات ایران و پاکستان و گسترش همکاری های منطقه ای همواره به یاد خواهد ماند.

نخست وزیر پاکستان خاطرنشان کرد: در جریان سفر ماه قبل جناب آقای رئیسی به پاکستان روابط دوجانبه میان دو کشور بیش از پیش مستحکم گردید. ما برای ترفیع مرتبه جان باختگان در بهشت رضوان دعاگو هستیم.

در ادامه این دیدار دکتر رضا امیری مقدم سفیر ایران طی سخنانی از نخست وزیر و ملت پاکستان برای اعلام همبستگی و همدردی با ایران تقدیر نمود و افزود: مرحوم دکتر رئیسی نیز جناب عالی را انسانی وارسته و دوست ایران تصور می‌کردند.

نخست وزیر پاکستان در پایان این دیدار پیام تسلیت خود را در دفتر یادبود شهدای حادثه سقوط بالگرد را ثبت و به امضا رساندند.

ارسال نظر

 
1