خبر فوری

 
 
حضور علی زیدی وزیر امور دریایی پاکستان در شهرک هزاره نشین کویته
کد خبر :1469793865

09:51 1398/01/25


برچسب ها : انفجار کویته, حادثه هزارگنجی, سید علی حیدر زیدی, وزیر امور دریایی,

، علی زیدی وزیر امور دریایی دولت پاکستان با حضور در شهرک هزاره نشین شهر کویته، با بازماندگان حادثه تروریستی انفجار بمب در بازار هزارگنجی دیدار کرد.


 

کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جنگ، علی زیدی وزیر امور دریایی دولت پاکستان با حضور در شهرک هزاره نشین شهر کویته، با بازماندگان حادثه تروریستی انفجار بمب  در بازار هزارگنجی دیدار کرد.

علی زیدی در این دیدار ضمن قرائت فاتحه برای شهدای این حادثه، با بازماندگان شهدای و مجروحین این حادثه اظهار همدردی نمود و به آنان تسلیت گفت.

وی در گفتگو با اهالی رسانه اظهار داشت: بدون مستحکم نمودن زیرساخت ها، کشور توسعه نخواهد یافت، کشورهایی که دارای سازمان های اطلاعاتی قوی هستند نیز با اینگونه حوادث دست و پنجه نرم می کنند، حمله کنندگان به مردم دچار اختلال روانی هستند، دولت خانواده های شهدا و مجروحین را حمایت خواهد نمود.

وی گفت: ما در تلاش هستیم تا پاکستان را یک کشور امنیتی به یک کشور توسعه یافته اقتصادی تبدیل نماییم و بر همین اساس در حال اجرایی نمودن طرح اقدام ملی(مبارزه با تروریسم) هستیم، در طرح اقدام ملی هیچ گروه تروریستی و مسلحی بخشیده نخواهد شد، تروریست از هر گروه و حزبی، هدف ما خواهد بود.

لازم به ذکر است در اثر انفجار بمب در بازار تره بار در منطقه هزارگنجی شهر کویته 20 نفر به شهادت رسیده و 48 تن دیگر زخمی شدند که بیشترشان را افراد قوم هزاره(شیعه) تشکیل میدهند که 8 نفر از شهدای این حادثه در قبرستان محلی به خاک سپرده شدند.

همچنین تاکنون 12 تن از مجروحین این حادثه تروریستی تحت درمان در مجتمع پزشکی بولان هستند که حال 3 تن از آنان وخیم گزارش شده است، 4 مجروح دیگر نیز در بیمارستان شهری کویته تحت معالجه هستند که حال یک نفر وخیم اعلام گردیده است.

ارسال نظر

 
1