خبر فوری

 
 
حضور شاهدخت اردنی در ایالت بلوچستان پاکستان و دیدار با وزیر ارشد این ایالت
کد خبر :129122479

14:04 1398/09/06


برچسب ها : برنامه جهانی غذا, جام کمال خان, سارا زید, سازمان مل متحد, شاهدخت اردنی, وزیر ارشد ایالت بلوچستان,

سارا زید شاهدخت اردنی در بازدید از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان با جام کمال خان علیانی وزیر ارشد این ایالت نیز دیدار کرد.


 

کویته: به گزارش راز نیوز|سارا زید شاهدخت اردنی در بازدید از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان با جام کمال خان علیانی وزیر ارشد این ایالت نیز دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این شاهدخت اردنی به عنوان نماینده ویژه سازمان ملل متحد در برنامه جهانی غذا و جهت بررسی وضعیت تغذیه زنان و کودکان پاکستانی به ایالت بلوچستان سفر کرده است.

وی در جریان بازدید از شهر کویته و دیگر مناطق ایالت بلوچستان با جام کمال خان وزیر ارشد این ایالت دیدار کرد، دو طرف در این دیدار در خصوص وضعیت عمومی بهداشت، تغذیه، واکسیناسیون و وضعیت جسمانی زنان و کودکان ایالت بلوچستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جام کمال خان وزیر ارشد ایالت بلوچستان در دیدار با سارا زید با بیان اینکه آموزش و بهداشت از اولویت های برتر دولت بلوچستان می باشد وی را از اقدامات دولت محلی بلوچستان برای مقابله با بیماری های واگیر و اجرای برنامه سراسری واکسیناسیون و کمپین ضد فلج اطفال آگاه نمود.

سارا زید شاهدخت اردنی نیز در جریان این دیدار نسبت به اقدامات دولت محلی بلوچستان جهت بهبود وضعیت بهداشت کودکان و زنان ابراز رضایت نمود.

لازم به ذکر است کمبود شدید مواد غذایی و عدم امنیت غذایی از جمله چالش ها و مسائلی است که زنان و کودکان پاکستانی با آن دست و پنجه نرم می کنند.

ارسال نظر

 
1