خبر فوری

 
 
حضور رئیس جمهور پاکستان در مراسم دانش آموختگی دانشجویان پایگاه اصغر خان نیروی هوایی پاکستان
کد خبر :1051215396

14:18 1397/07/26


برچسب ها : رسالپور, عارف علوی, نواف بن سعید المالکی, نیروی هوایی پاکستان,

دکتر عارف علوی امروز در مراسم دانش آموختگی دانشجویان پایگاه اصغر خان نیروی هوایی پاکستان واقع در رسالپور حضور پیدا کرد.


اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری وقت،دکتر عارف علوی امروز در مراسم دانش آموختگی دانشجویان پایگاه اصغر خان نیروی هوایی پاکستان واقع در رسالپور حضور پیدا کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده دکتر عارف علوی پس از حضور در پایگاه نیروی هوایی مورد استقبال مجاهد انور خان فرمانده کل نیروی هوایی پاکستان قرار گرفت.

در این مراسم که با سرود ملی پاکستان آغاز، تعداد 140 خلبان عمومی(GDP) 86 دانشجوی مهندسی،96 دانشجوی دفاع هوایی و 21 دانشجوی دوره مدیریت از این مرکز فارغ التحصیل شده اند.

در این مراسم علاوه بر دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان، نواف المالکی سفیر عربستان سعودی نیز حضور داشت.

دکتر عارف علوی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: پاکستان یک کشور صلح طلب است،اما آمادگی پاسخ گویی به هرگونه حمله علیه تمامیت ارضی خود را دارد.

وی افزود:تاریخ با صلابت نیروهای مسلح پاکستان این حقیقت را گواهی میدهد که فرزندان این خاک آماده دفاع از سرزمین خود به هر قیمت ممکن هستند.

وی در ادامه گفت:پاکستان به سیاست برقراری روابط دوستانه با همسایه های خود جامه عمل پوشانده و آن را ادامه خواهد داد،ما خواهان برقراری روابط با کشورهای دنیا بر اساس احترام متقابل هستیم.

عارف علوی با اشاره به اقدامات پاکستان برای مقابله با تروریست افزود:پاکستان برای مبارزه با تروریسم و خاتمه بخشیدن به آن از لحاظ جانی و مالی فداکاری نموده و تلاش های ما در مبارزه با تروریسم نقش موثری در امنیت منطقه داشته است و ما در این راه ثابت قدم و استوار خواهیم ماند و اجازه برداشت اشتباه از اقدامات خود را به کسی نخواهیم داد.

وی گفت:پاکستان با چالش های خارجی و داخلی متعددی روبروست و با مصمم به مقابله با آن بر اساس تفکری جامع و پیرا هستیم.

ارسال نظر

 
1